Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-27, 20:47
  #1
Medlem
Vilka fantasier och scenarion utspelar sig i era sovrum?

Min flickvän tänder mycket på fantasier. Ofta handlar det om otrohet, trekanter (oftast med en extra tjej), eller att jag utnyttjar henne sexuellt. Våldtäktsscenarion med droger (fejkade) förekommer. Men det som blivit bäst för oss har varit att återberätta det föregående sexet.
Ett exempel: En kväll var fantasin att jag var på en jobbresa. Hon var en tjej som var på samma utbildning, som jag raggade upp på en bar och drog över rejält på natten.
Nästa gång vi skulle ha sex låg vi i sängen, och jag berättade för henne hur jag hade slickat den blonda slampan på hotellet, hur jag hade knullat henne och till slut hur hon hade svalt hela satsen. Det tände henne otroligt mycket och hon låg och stönade helt utan beröring.

Berätta om era favoritämnen!
Citera
2017-09-02, 11:40
  #2
Medlem
Dr.LincoNs avatar
Tjejenn gillar att bli behandlad som en slampa,
Dvs att jag utnytjar hennes kropp, tar för mig av vad som är mitt. För min egen njutning endast.
Jag "struntar" i vad hon vill och gör vad jag känns bäst för mig.
Sprutar där jag känner för det. Mun/fitta, ansikte etc...
Citera
2017-12-26, 21:26
  #3
Avstängd
Tjackrunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theguy-32
Vilka fantasier och scenarion utspelar sig i era sovrum?

Min flickvän tänder mycket på fantasier. Ofta handlar det om otrohet, trekanter (oftast med en extra tjej), eller att jag utnyttjar henne sexuellt. Våldtäktsscenarion med droger (fejkade) förekommer. Men det som blivit bäst för oss har varit att återberätta det föregående sexet.
Ett exempel: En kväll var fantasin att jag var på en jobbresa. Hon var en tjej som var på samma utbildning, som jag raggade upp på en bar och drog över rejält på natten.
Nästa gång vi skulle ha sex låg vi i sängen, och jag berättade för henne hur jag hade slickat den blonda slampan på hotellet, hur jag hade knullat henne och till slut hur hon hade svalt hela satsen. Det tände henne otroligt mycket och hon låg och stönade helt utan beröring.

Berätta om era favoritämnen!

Hett som fan
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback