2018-03-16, 14:08
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Det fetade: Herregud alltså. Såg klippet igår, men tänkte på det idag när jag vaknade igen. Väldigt bisarrt, och då har jag ändå hängt en hel del i MGB-forumet. Men satt också och funderade på huruvida den gode Herkko är impotent. Skulle han kunna få upp den med en riktig kvinna (med vacker fitta får man väl tillägga. Hehe)?
Skrattade ut kaffet när jag såg den igår, fisatan vad kåt han är där: "in med den, så det blir riktiga barn!"
Citera
2018-03-21, 09:22
Medlem
herkkolovers avatar
Hej skulle vilja ha en second opinion om en ide jag har haft tänkte i april/maj åka ner till Trelleborg och försöka träffa honom. Eftersom att jag inte vet vad han skulle göra om en tjej faktiskt pratade med honom tänkte jag inte ta någon risk. Han säger i sina videor att han hänger mycket på city gross, så jag känner att det nog är där jag borde leta först. Träffar honom heller inte ensam. Jag tror inte att han faktiskt skulle göra något men man vet aldrig... however, vad tycker ni? Är det en bra ide? Kom gärna med nån ide om vad jag isåfall skulle fråga honom så skriver jag svar sen
Citera
2018-03-25, 23:07
Medlem
ChrisChans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herkkolover
Hej skulle vilja ha en second opinion om en ide jag har haft tänkte i april/maj åka ner till Trelleborg och försöka träffa honom. Eftersom att jag inte vet vad han skulle göra om en tjej faktiskt pratade med honom tänkte jag inte ta någon risk. Han säger i sina videor att han hänger mycket på city gross, så jag känner att det nog är där jag borde leta först. Träffar honom heller inte ensam. Jag tror inte att han faktiskt skulle göra något men man vet aldrig... however, vad tycker ni? Är det en bra ide? Kom gärna med nån ide om vad jag isåfall skulle fråga honom så skriver jag svar sen

Fan vad kul! Har faktiskt själv haft tanken då jag ska till Skåne i påsk. Har dock ingen vacker fitta så jag vet inte om Herkko kommer vilja prata med mig.

Tror inte att Herkko skulle göra något om ni var bland folk. Håll armlängds avstånd och bär inga sexiga strumpbyxor bara.

Du måste givetvis spela in intervjun!

Fråga lite om hans tidigare liv. Barndomen, tonåren etc. Vore kul att veta mer om. Se om du kan lista ut om han är oskuld eller ej också.
Citera
2018-03-26, 02:16
Medlem
ChrisChans avatar
Kan förövrigt informera om att Herkkos nuvarande mail är herkkosol@gmail.com samt siponentv@gmail.com
Citera
2018-03-27, 09:43
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
https://www.youtube.com/watch?v=o2n1qP5lde4 det är både bisarrt och otroligt underhållande när han bombkåt dansar runt, blåsande i munspelet och med några jävla vingar på ryggen.
Citera
2018-04-01, 17:34
Medlem
herkkolovers avatar
Tack för svar! Lovar att spela in och återkomma med svar på frågor
Citera
2018-04-01, 21:03
Bannlyst
Någon som har ny länk till "herkko kåtar ut fullständigt" ? Den är borta och nu MÅSTE jag ju se den
Citera
2018-04-07, 16:55
Medlem
Max3xs avatar
Nu har någon trollat honom rejält eller är det bara vårkänslor!

https://www.youtube.com/watch?v=2-VpQCIh6eU
Citera
2018-04-07, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Nu har någon trollat honom rejält eller är det bara vårkänslor!

https://www.youtube.com/watch?v=2-VpQCIh6eU

VILKEN JÄVLA DIAMANT
Som en jävla bilstrålkastare!
Citera
2018-04-08, 09:40
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
VILKEN JÄVLA DIAMANT
Som en jävla bilstrålkastare!
Den lär ha kostat, säkert en blodsdiamant! Nu behöver han bara sin blivande frus postadress så är saken biff.
Citera
2018-04-08, 19:48
Medlem
herkkolovers avatar
Jag frågade honom (via Mail då) igår när han la upp den videon vem Lisa var. Han svarade att Lisa var en tjej som han skrev med och hjälpte för hon behövde sex eller nåt. Men de är ju självklart mån som trollar... "Lisa 18 år som behöver sexhjälp". Jävligt fet ring han hade köpt iallafall hahaha
Citera
2018-04-09, 12:59
Medlem
Urinterapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herkkolover
Jag frågade honom (via Mail då) igår när han la upp den videon vem Lisa var. Han svarade att Lisa var en tjej som han skrev med och hjälpte för hon behövde sex eller nåt. Men de är ju självklart mån som trollar... "Lisa 18 år som behöver sexhjälp". Jävligt fet ring han hade köpt iallafall hahaha

Det är jag som är "Lisa"
Har korresponderat en hel del med Herkko via mail och brev. Skickade chockad och kärleksbrev till honom på hans födelsedag och på alla hjärtans dag bland annat. Ja jag kan medge att jag är ungefär lika störd i huvudet själv som ägnar mig åt detta, men jag ser det som ett sätt att ge glädje till hans annars så torftiga liv. Även fast det är påhitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in