2006-01-10, 00:43
Medlem
downloaders avatar
Någon som har tagit ljudet från en presentation av Vista och lagt det på video med MAC OS X

Någon som vet var orginalen finns så man kan se om det faktist är så stora likheter mellan vista och mac?

episode 1 och 2
http://rapidshare.de/files/10736384/...2.mov.rar.html

18,4 mb

episode 3
http://rapidshare.de/files/10742768/...ode_3.mov.html

24mb

Hoppas nu att alla vet hur man laddar ner från rapidshare.

om inte:

1. gå in på sidan
2. scrolla ner och välj free
3. vänta på att en cunter ska räkna ner (mellan 30-60 sec)
4. skriv in den 3 sifriga koden som kommer upp
5. tryck på download
(6. använd inte något ner ladnings program typ FlashGet eller Dap+)
Citera
2006-01-10, 22:21
Bannlyst
Ja det är skillnad på vista och mac... Vista är mer som XP fast med några skvättar MAC...

Ångrar så grymt mycket att jag installerade vista.
För er med soundblaster ljudkort, installera inte.... då kommer ni inte kunna spela, drivrutinerna från soundblasters hemsida fungerar inte... även fast dom har stöd för Vista...

Jag kunde inte avinstallera windows vista, den vägrade bara. inte ens HP's systemåterställning (F10 knappen) fungerade, och när jag väl var på väg att lyckas med en formatering så hade nånting bytt namn på mina partitioner så jag även har formaterat dom andra partitionerna, vilket betyder att jag inte har ett smack på datorn.

Vista är jävligt snyggt gjort, det erkänner jag. En blandning mellan mac OS, och windows XP... mer åt XP hållet... det är ändå lite eget, så att säga.
Direct X funkar inte på vista, vad jag vet? Om den inte har en installerad redan.

Får inte igång ljudkortet, annars hade jag behållt windowset ett tag.
Jag hade en ärlig windows kopia på D:\ (Systemåterställning) som försvann, vilket betyder att jag måste ladda ner en olaglig kopia, för jag tänker fan inte betala 2,700 för ett XP... jag är så jävla arg nu att jag vill dö!

Fy fan vad jag hatar vista för tillfället. Jag som var så ivrig igår, ville bara installera skiten... äckliga skit windows!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in