2017-08-22, 19:04
Medlem
Hotchics avatar
Här kommer en lite knasig fråga kanske... men jag är vän med en som nyligen taggats i ett inlägg bland 50 andra män hur man spårar mobiler? Jag blev lite ställd faktiskt och undrade varför 50 st taggats i ett sånt inägg? vad behöver man veta det för? Borde jag tänka två gånger innan jag blir närmare bekant? Förstår att detta är en jätte knasig fråga, och det kanske finns en uppenbar förkalaring jag inte tänkt på?
Citera
2017-08-22, 19:29
Medlem
salxars avatar
För att kunna stalka den söta tjejen/henen kanske? Hur ska vi veta vad de tänker?

Sjukt rörigt inlägg för övrigt.
Citera
2017-08-22, 19:34
Medlem
Hotchics avatar
Det är möjligt att det inte är glasklart. Det är för att jag inte förstår. Har redan haft en stalker. Vill inte ha en till.
Citera
2017-08-22, 19:39
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotchic
Det är möjligt att det inte är glasklart. Det är för att jag inte förstår. Har redan haft en stalker. Vill inte ha en till.
Reality check: Privatpersoner kan inte spåra din mobil utan att installera något på den först. Ditt namn, adress och personnummer finns för övrigt med på Ratsit mfl så att oroa dig över din mobil känns fånigt.
Citera
2017-08-22, 22:34
Medlem
Beerpunchs avatar
Jag har den funktionen för att jag ska kunna leta på min telefon om jag tappar den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in