2018-02-19, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKeizer
Var finner jag ingången till Royal då? Syns den på googlemaps?

Ja det är som en liten plaza där byggnadens fasad går som en "båge". I mitten har du en enorm entrédörr i gammal ek.
Det är den huvudentrén du går in i sedan några trappor upp. Men det är skyltat från dörren så inte svårt alls.
Citera
2018-02-19, 17:07
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Ja det är som en liten plaza där byggnadens fasad går som en "båge". I mitten har du en enorm entrédörr i gammal ek.
Det är den huvudentrén du går in i sedan några trappor upp. Men det är skyltat från dörren så inte svårt alls.

Kanske om man aldrig varit där förut. AFK..
Citera
2018-02-19, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Kanske om man aldrig varit där förut. AFK..

Mjo men finns bara 1 dörr exakt där. Så skulle nog säga att detta ställe är extremt lätt att hitta. Speciellt då de inte smyger utan är en av de mer etablerade ställena i stan.

Därför ratar jag det som : Lätt att hitta ;D
Citera
2018-02-19, 18:51
Medlem
VanDeKeizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Drar till Berlin snart, det här Royal låter nice. Gillar att blanda högt å lågt Finns det nån websida? Hittar mest hotell och restauranger när jag söker på namnet.

http://royalgirl.de/
Citera
2018-02-19, 19:00
Medlem
VanDeKeizers avatar
Citat:

Antar att denna port är den rätta: http://sv.tinypic.com/r/263v5gk/9
Citera
2018-02-19, 22:22
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Har kollat in Royal som verkar ha nice tjejer. Har jag fattat rätt att det fungerar typ såhär:
30 min för rummet: 40eur
Knull 30 min: 40 eur
Avsugning: 20eur
Fittslick: 20eur

Totalt: 120eur (priserna är säkert högre, men det är ett exempel)

Varför kan det inte vara lika simpelt som på klinikerna i Köpenhamn där allt sånt ingår för en klumpsumma på 11000dkk...?
Varför dessa småpriser hela tiden?
Det drar ner stämningen när man ska börja köpa extratjänster under ligget.
Pga av regler och lagar. Skulle man ta betalt i en klumpsumma så räknas tjejerna som anställda av stället vilket kräver andra tillstånd och är betydligt dyrare ur skattesynpunkt.
Citera
2018-02-20, 09:37
Medlem
Citat:
Antar att denna port är den rätta: http://sv.tinypic.com/r/263v5gk/9

Ja ser ut att stämma bra!
Citera
2018-02-20, 18:34
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
http://royalgirl.de/

Tack
Citera
2018-02-25, 17:30
Medlem
VanDeKeizers avatar
Citat:
Ja ser ut att stämma bra!

Vad får man då betala för 30 min på rummet med sex och oralsex åt båda hållen?
Inget annat extra som analsex eller cim.
Citera
2018-07-24, 20:16
Bannlyst
Hade tänkt dra till Berlin. Är det enkelt att gå ut som ensam snubbe? Var klubbar ska man gå på?
Citera
2018-07-24, 23:34
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STINGRAY1972
Hade tänkt dra till Berlin. Är det enkelt att gå ut som ensam snubbe? Var klubbar ska man gå på?

Om du inte vill gå till en bordell, där du i princip bara träffar tjejen du väljer, så gå till Artemis istället och upplev en barmiljö med helnakna tjejer och snubbar i badrockar. En otrolig upplevelse om man aldrig gjort det förut.
Citera
2018-08-15, 08:48
Medlem
Kurt1s avatar
Jag funderar på att testa Royal på min nästa Berlin-resa. Dock så gillar jag inte riktigt att man tydligen inte vet hur mycket det kostar där. 40 Euro för själva rummet en halvtimme och sen komma överens med damen om vad göra och hur mycket det kostar. Någon som vet hur mycket ett vanligt knull en halvtimme brukar kosta där?

På andra bordeller i Tyskland brukar det ju annars tydligt anges hur mycket allting kostar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in