• 6
  • 7
2023-10-03, 19:30
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotniceatall
Nån som nyligen varit på bordellen Royal i Berlin?
Vad ligger priserna på för tex 30 min basic sex?

Har själv bara varit på Artemis och en annan lägenhetsbordell (som var skit). Taxichaufförerna där i Berlin sa också att Artemis är det bästa.
Vill ge lägenhetsbordell ett nytt försök nästa gång jag är i Berlin, nyfiken på Royal men efter sista upplevelsen på en vanlig lägenhetsbordell i Berlin vill jag absolut inte riskera något.

Skippa Berlin, åk till Frankfurt i stället, vilka lägenhetsbordeller, My god, 10 poängare rakt av, dom kallades erotisk massage, och inde bordeller, men googla,du blir inte besviken plus att där finns 4 st FKK
Så menyer saknas inte.
Citera
2023-10-07, 00:26
Medlem
Jag besökte New Van Kampen sist men det var minst 10 månader sen. Det var första gången men en chansning som gav utdelning. Riktigt bra, rent och diskret. Tjejen som tog emot pratade perfekt engelska och kunde sina grejjer. Dock verkar sajten nere så vet inte om de stängt ned. Någon som vet?
Citera
2023-10-07, 06:54
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducksauced
Jag besökte New Van Kampen sist men det var minst 10 månader sen. Det var första gången men en chansning som gav utdelning. Riktigt bra, rent och diskret. Tjejen som tog emot pratade perfekt engelska och kunde sina grejjer. Dock verkar sajten nere så vet inte om de stängt ned. Någon som vet?

Kollade precis på lusthaus (vilken gräslig sida förresten). Där hade en person postat den 1/9 och sagt att han besökt stället dagen innan. Allt var som vanligt men han anmärkte på att han var förbryllad att hemsidan fortfarande är nere.
New Van Kampen verkar alltså vara öppet, i alla fall 31/8 2023.
Citera
2024-08-22, 18:57
Medlem
Dags att bumpa den här inför ett nytt Berlin-besök inom kort!
Som förra gången blir det Artemis som höjdpunkt och kanske lite smutsigare på Kurfustenstrasse LSD😅
Tänkte även lägga till massage på Paris No5 eölrr vad säger ni?
Sen om jag har tid och lust kanske nån shemale - men hittar liksom inga bordeller eller så för det. Eller massagesalonger. Bara independent😢

Någea tips annars på upplägget?
Citera
2024-08-22, 23:35
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prinsen123
Dags att bumpa den här inför ett nytt Berlin-besök inom kort!
Tänkte även lägga till massage på Paris No5 eölrr vad säger ni?

Jag provat Paris nr5's partnerstudio, Ngel i Charlottenburg och det besöket var trevligt och lokalerna var trevliga.
Citera
2024-08-27, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_gbg
Jag provat Paris nr5's partnerstudio, Ngel i Charlottenburg och det besöket var trevligt och lokalerna var trevliga.

Nice! Var det ”värt” det, så att säga?
Citera
2024-08-27, 13:50
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Nice! Var det ”värt” det, så att säga?
Ja om man gillar massage med HE. Jag brukar själv välja en Nurumassage.
Citera
2025-01-29, 11:58
Medlem
Tyckte det var helt fantastiskt men kanske aningen dyrt. 170 eur tror jag det blev, men kvaliten var otrolig
Citera
2025-08-22, 14:10
Medlem
Dags för en trip till Berlin igen inom kort.
Tidigare har jag kört en fantastisk session på Paris no5 och sen Artemis ett par timmar på kvällen. Riktigt bra men nu har jag liksom gjort det.
Tips på annat lilknande i Berlin?

1. Riktigt bra erotisk massage?
2. Finns det laufhaus/lägenhetsbordell i Berlin?
3. Bra Fkk som Artemis eller är det mest nerköp?
4. Bordell med shemales?😅
5. Thaibordell? 🧐

Tack för alla tips
Citera
2025-08-22, 15:59
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Dags för en trip till Berlin igen inom kort.
Tidigare har jag kört en fantastisk session på Paris no5 och sen Artemis ett par timmar på kvällen. Riktigt bra men nu har jag liksom gjort det.
Tips på annat lilknande i Berlin?

1. Riktigt bra erotisk massage?
2. Finns det laufhaus/lägenhetsbordell i Berlin?
3. Bra Fkk som Artemis eller är det mest nerköp?
4. Bordell med shemales?😅
5. Thaibordell? 🧐

Tack för alla tips

Det är dåligt med både Laufhaus och FKK i Berlin.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in