Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-01-10, 00:13
  #13
Medlem
imagess avatar
Första gången jag rökte hände inte mer än att hjärtat slog 300 slag i sekunden och jag blev paranoid utav bara helvete, skvatt till varje gång jag hörde minsta lilla ljud.

Andra gången gick det fin fint o blev riktigt bäng! Exakt samma rökteknik båda gångerna..
Citera
2006-01-10, 05:07
  #14
Medlem
mjohanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Jag blev bäng men fattade inte hur jag skulle utnyttja ruset. Jag blev mest trött, skakig och blyg. Tyckte inte att det var speciellt ballt.
Men när man väl lär sig att uppskatta och "utnyttja" ruset så lossnar det. Haschkepsen var favoriten i början. Jag älskade att kunna skrapa insidan av skallen med den där insmorda kromstaven.
haschkeps? insmord kromstav? come again..?
Citera
2006-01-10, 12:49
  #15
Medlem
gendarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohansson
haschkeps? insmord kromstav? come again..?

Undrar också vad det betyder? Låter iaf roligt
Citera
2006-01-10, 13:18
  #16
Avstängd
-=E2=-s avatar
set and setting spelar enligt mig ingen som helst roll om det inte har med psykadeliska droger att göra.
Citera
2006-01-10, 18:53
  #17
Avstängd
UnnamedPlayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohansson
haschkeps? insmord kromstav? come again..?

Det var något jag kände i början... När jag var riktigt bäng och gungade på huvudet så upplevde jag att man kunde känna en punkt i hjärnan som liksom hmmm... tänk er att det i slutet av ryggraden sitter en stav som går direkt in i hjärnan, när man rör huvudet står staven still fast hjärnan smetar sig runt den.... ja, det var skönt iaf... och om man koncentrerade sig på den så kunde det ibland bli rysligt skönt.... Nån form av primitiv meditation kanske?

Flummigt men härligt. Tyvärr är det väldigt ovanligt att jag får denna effekt idag, även om jag röker dundergräs.
Jag har hört många andra som får haschkeps, så ovanligt är det väl inte?
Citera
2006-01-10, 20:49
  #18
Medlem
mjohanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Det var något jag kände i början... När jag var riktigt bäng och gungade på huvudet så upplevde jag att man kunde känna en punkt i hjärnan som liksom hmmm... tänk er att det i slutet av ryggraden sitter en stav som går direkt in i hjärnan, när man rör huvudet står staven still fast hjärnan smetar sig runt den.... ja, det var skönt iaf... och om man koncentrerade sig på den så kunde det ibland bli rysligt skönt.... Nån form av primitiv meditation kanske?

Flummigt men härligt. Tyvärr är det väldigt ovanligt att jag får denna effekt idag, även om jag röker dundergräs.
Jag har hört många andra som får haschkeps, så ovanligt är det väl inte?
hahaha, that's wicked! måste provas :P
Citera
2006-01-11, 01:07
  #19
Medlem
MsPa1nTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Det var något jag kände i början... När jag var riktigt bäng och gungade på huvudet så upplevde jag att man kunde känna en punkt i hjärnan som liksom hmmm... tänk er att det i slutet av ryggraden sitter en stav som går direkt in i hjärnan, när man rör huvudet står staven still fast hjärnan smetar sig runt den.... ja, det var skönt iaf... och om man koncentrerade sig på den så kunde det ibland bli rysligt skönt.... Nån form av primitiv meditation kanske?

Flummigt men härligt. Tyvärr är det väldigt ovanligt att jag får denna effekt idag, även om jag röker dundergräs.
Jag har hört många andra som får haschkeps, så ovanligt är det väl inte?

Måste vara väldigt olika från person till person med konstiga känslor..

För mig när jag rökt en bra del röka så tycker jag det känns som att det bildas luftbubblor inne i mina ögon som bara sväller och typ sypprar ut via irisen eller något samt att huvudet känns 10ggr lättare
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback