Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-16, 12:47
  #1
Medlem
mjukmjukares avatar
Vad är att vara cuckold som många slänger sig med och framför allt finns det grader i hur cuckold man är eller är det vid cuckoldens nedre gräns att bara vara undergiven?
Och är det något annat?

Hur vanligt är det med "riktiga" män som utövar och njuter av "riktig" cuckold?
Och hur vanligt är det med att "bara" vara u.g. men kalla sig cuckold?

Nyfiken på era egna erfarenheter.


´
Citera
2017-08-16, 15:47
  #2
Medlem
Träffat flera tjejer vars män suttit och runkat medans ngn annan spänt på dem. Ingen av tjejerna har velat utan gjort det för mannens skull efter mkt övertalning.

Med tanke på hur lite tjejer jag träffat så borde det visa att det finns en jävla massa riktiga cuckolds (alternativt att jag träffat märkliga brudar men det tror jag inte, tvärt om)
Citera
2017-08-16, 18:47
  #3
Medlem
Bulkninjas avatar
Med tanke på hur stor procent av internetporr som är cockold verkar det ju definitivt inte vara ovanligt.

Det verkar vara 10ggr fler som kollar på cockold än som tänder på svarta.
Porr med afrikanska brudar är ju nästan obefintligt i jämförelse med cuckold, teasing, facesitting och liknande.
Citera
2017-08-17, 06:51
  #4
Medlem
Sleazebags avatar
Som så ofta på flashback finns det redan en om inte ett antal trådar redan där dessa frågor antingen besvarats redan eller där de är lämpliga att ställa, mitt förslag är att TS prövar sin lycka i den här:

(FB) Min fru med andra
Citera
2017-08-17, 13:47
  #5
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazebag
Som så ofta på flashback finns det redan en om inte ett antal trådar redan där dessa frågor antingen besvarats redan eller där de är lämpliga att ställa, mitt förslag är att TS prövar sin lycka i den här:

(FB) Min fru med andra


Tack för tips Sleazebag.
Nu handlar min tråd om "allmän" cuckold i olika grader. Inte ett "Min fru tänder på....."
Utan.
Allt från grov cuckold där både fysisk och psykisk förnedring ingår. Hur kan det se ut och vilka uttryck tar det sig? Är det vanligt? Någon med erfarenhet? Kan man bli beroende av att förnedras? Självdestruktivt?
Eller kan cuckold bara vara att känna sig lite u.g. och därmed nöja sig med att någon partner är mer drivande? Var går gränserna?
Vem blir cuckold? Söker vissa kvinnor enbart efter män som är potentiella cuckolds? Är det vanligare än vad man tror?

Personligen tror jag att en innerlig cuckold är en man som ofta bär på ett ansvar i livet.
Möjligen viss makt och med detta ofta en god självkänsla.
I sin roll som totalt undergiven tillåts han släppa all kontroll och får ut sitt behov av "den andra sidan".
Och i detta saknas eller är svartsjuka i princip obefintligt då grundtryggheten finns i livet till vardags.
Men i sexet är en del av njutningen att förlora denna trygghet.

Och samtidigt tror jag att i en längre relation kan inte en kvinna tvingas till att också innerligt tycka om detta rollspel. Med tiden skulle denna läggning vara ohållbar om den inte är äkta åt två håll.
Med detta inte sagt att kvinna måste leva ett "tvärtom-liv" till vardags i förhållande till mannen.
D.v.s. vara undergiven, förtryckt eller på annat sätt leva ett liv som kräver sexkompensation.
Detta är vilken kvinna som helst som helt enkelt uppskattar rollen.
Detta är en hypotes. Ett inlägg.
Ingen absolut sanning.


´
Citera
2017-08-22, 22:26
  #6
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Tack för tips Sleazebag.
Nu handlar min tråd om "allmän" cuckold i olika grader. Inte ett "Min fru tänder på....."
Utan.
Allt från grov cuckold där både fysisk och psykisk förnedring ingår. Hur kan det se ut och vilka uttryck tar det sig? Är det vanligt? Någon med erfarenhet? Kan man bli beroende av att förnedras? Självdestruktivt?
Eller kan cuckold bara vara att känna sig lite u.g. och därmed nöja sig med att någon partner är mer drivande? Var går gränserna?
Vem blir cuckold? Söker vissa kvinnor enbart efter män som är potentiella cuckolds? Är det vanligare än vad man tror?

Personligen tror jag att en innerlig cuckold är en man som ofta bär på ett ansvar i livet.
Möjligen viss makt och med detta ofta en god självkänsla.
I sin roll som totalt undergiven tillåts han släppa all kontroll och får ut sitt behov av "den andra sidan".
Och i detta saknas eller är svartsjuka i princip obefintligt då grundtryggheten finns i livet till vardags.
Men i sexet är en del av njutningen att förlora denna trygghet.

Och samtidigt tror jag att i en längre relation kan inte en kvinna tvingas till att också innerligt tycka om detta rollspel. Med tiden skulle denna läggning vara ohållbar om den inte är äkta åt två håll.
Med detta inte sagt att kvinna måste leva ett "tvärtom-liv" till vardags i förhållande till mannen.
D.v.s. vara undergiven, förtryckt eller på annat sätt leva ett liv som kräver sexkompensation.
Detta är vilken kvinna som helst som helt enkelt uppskattar rollen.
Detta är en hypotes. Ett inlägg.
Ingen absolut sanning.


´

Du kanske skulle kika lite i tråden? Och den heter inte "Min fru tänder på...", den heter "Min fru med andra..." Det är alltså oftast män som berättar ur mäns synvinkel. Vilket tycks vara precis vad du frågar efter.

I övrigt finns det som vanligt säkert lika många orsaker, motiv och svar som det finns människor. Du kan inte generalisera.
Citera
2017-08-23, 15:46
  #7
Medlem
Bulkninjas avatar
Sedan kan det ju faktiskt vara så att de som kollar på cuckold tänder på andra sidan. Alltså att fantiserar om att pippa andras fruar.
Inte att de identifierar sig med den förnedrade mannnen
Citera
2017-09-02, 18:30
  #8
Medlem
Jag knullade en kvinna i ett gift förhållande under ett halvår. Hon tände på att knulla många män, han tände på att se henne knullas, och ville helst vänta till jag sprutat i henne, då klev han på och njöt i fulla drag. Sen var han också bisexuell så när han var färdig med frun sög han av mig och hon rimmade mig samtidigt. Helt fantastiska kvällar.

De hade ett bra förhållande med 2 barn och ordnad ekonomi , inga konstigheter. Bara kåta på livet!
Citera
2017-09-09, 17:57
  #9
Medlem
Av dom som tittar på denna typ av porr är det nog inte många som är beredda att göra det i verkligheten om det är en tjej dom är kära i.
Citera
2017-09-13, 10:37
  #10
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Av dom som tittar på denna typ av porr är det nog inte många som är beredda att göra det i verkligheten om det är en tjej dom är kära i.

Sexuella handlingar ska nog skiljas från kärlek i så motto att de står många gånger inte i någon konflikt mot varandra.
En sexuell fetisch behöver inte alls ha någon avsikt att inte älska sin partner över allt annat.
Sex och relation står på egna ben utan värderingar.

´
Citera
2017-09-16, 16:50
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Sexuella handlingar ska nog skiljas från kärlek i så motto att de står många gånger inte i någon konflikt mot varandra.
En sexuell fetisch behöver inte alls ha någon avsikt att inte älska sin partner över allt annat.
Sex och relation står på egna ben utan värderingar.

´
Sant men tror ändå att steget för dom som fantiserar om detta blir längre om det är en tjej som man verkligen tycker om istället för det är ens kk.

Sen kanske det finns exempel på förhållanden där mannen går med på detta om han är lite handikappad och inte kan tillfredställa sin partner
Citera
2017-11-02, 05:22
  #12
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Vad är att vara cuckold som många slänger sig med och framför allt finns det grader i hur cuckold man är eller är det vid cuckoldens nedre gräns att bara vara undergiven?
Och är det något annat?

Hur vanligt är det med "riktiga" män som utövar och njuter av "riktig" cuckold?
Och hur vanligt är det med att "bara" vara u.g. men kalla sig cuckold?

Nyfiken på era egna erfarenheter.


´

Det finns sällan en enda tänkbar förklaring till varför man gillar en sexuell aktivitet såsom cuckold.
Den faktor som inverkar starkast och oftast är att cucks är undergivna och vill bli förnedrade. Orättvisan i att frun får ha sex med andra samtidigt som mannen inte får samma rätt, bryter mot traditionella relationsnormer och kan därför vara spännande och förnedrande för många undergivna.
Samtidigt kanske de drivs av en önskan att deras käresta ska bli tillfredsställd av en mer "riktig" man än de själva, och där kan självkänsla spela in, och prestationsångest. Många kanske är lite nyfikna också på att se hur andra män gör när de har sex och hur deras fru agerar på detta.

Sålänge alla inblandade får ut något av det så ska det såklart inte dömas ut! All variation är väl bra, speciellt i långa relationer där man lätt hamnar i de inkörda hjulspåren.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback