För ett antal år sen så kom jag i kontakt med ett par på BC, där han var bs, och hon straight, däremot var hon gravid i 4 :de mån.
När en av mina många svagheter här i livet är gravida kvinnor, med också då förhoppningsvis, få möjlighet att lapa bröstmjölk, så visade jag mig, gentemot dom, från min"bästa sida", och dom valde att träffa mig.
Träffen hade vi på en finlandskryssning, där jag fixade att vi hade gemensam hytt. Efter vi strax efter avgång från Stockholm, tagit några drinkar i beten, sökte vi oss ner till hytten, efter en kort stund där så under vårt samtal, så satt jag å smekte hennes bröst, och tog henne på fittan, och killen hennes hade svårt att hålla sig sansad i rösten.,utan verkade njuta f-an utav det,.
Efter en kort stund va vi nakna allihop, (han var ju BS, och för att jag alls skulle haft möjlighet att få träffa dom, så påstod jag att jag också va det), både han och hon började växelvis suga på min kuk, och jag förstod att han också förväntade sig att jag sen också skulle suga han med sin fru, men jag "lyckades" få ur mig att jag va så kåt att jag nu ville se han knulla frun sin, det gjorde han, och efter en kort stund spruta han i henne, mumla nåt å gick sen på toa, å börja duscha...
Snabbt som f-an så kröp jag på hans fru, kladdigt å vått va de ju, både av hennes fittsafter, men också utav hans kuksås, så det plaska utav f-an, men jag hade ju ingen vana(lust) me nån åskådare, så tog knappt några minuter spruta jag i henne, å när han kom ut ur duschen, så va det, över, omman säger så.
Säkerligen va detta inte nåt han räknat med, för han surade rätt mycket, resten av kvällen. På natten när vi lagt oss, så ville jag knulla frun, men både han och hon sa då att dom va så trötta, så där fick jag tji.
Tidigt nästa morgon, så tog jag mig fram till hennes bädd, och började smeka henne, hon vakna, och jag kröp ner i hennes säng, under lakanet. Mitt i allt så hoppa killen hennes upp, det va fortfarande mörkt i hytten, han börja svära, å ha sig, men på samma gång hörde man ju att han höll på tog kläderna på sig.
Efter en kort stund så slet han upp hytt dörren, å rusa ut, och det va f-an de bästa ögonblicket på den resan,jag började i lugn å ro klämma på hennes svullna bröst,fick då möjlighet att ordentligt få suga på hennes bröst, men tyvärr var det minimalt, om alls nån bröstmjölk alls, som rann ur, men passa också på att känna på hennes gravidmage, och smeka fittan,och efter en kort stund så knulla jag henne, men tanken med att hennes kille just då irra omkring på båten, fly förbannad, säkerligen på mig, fick mig att bli så sprutsugen, så tyvärr mycket tidigare än jag tänkte mig, så spruta jag en ordentlig,"bakissats" djupt i hennes fittan.
Jag såg sen knappt till dom på återresan till Stockholm, träffa på henne, som hastigast, där jag fråga henne, ifall vi inte kunde gå ner till hytten för ett sista knull, före ankomst till Stockholm, men hon sa att hennes kille inte sku uppskatta det.
Jag höll lite kontakt sedan med henne ytterligare några månader, och meningen var att bara hon och jag skulle ses, men jag hamnade isamma veva på en snabbinkallad utlandstjänstgöring, så tyvärr blev det ingen återträff.
Vad kan an lära sig av detta.. Jo att man nog kan öka sina chanser att få agera master, ifall man lite "spelar med" och typ, säger man e BS, samt sedan får man inte va alltför känslig av sig, som typ när han börja suga, sen ska man gärna ligga på, och ta för sig, vara drivande på att tafsa typ på henne, utan att va framfusig förståss.Är det så att kvinnan, som här, uppskattade det hela ändå, så finns möjlighet till bra och skön kontakt, utan att fokusera så mycket på hennes cuck.