Citat:
Ursprungligen postat av
Politice-Rectam
Jag tycker att hämnd skall inte vara grunden för samhället. Den bör straffas som är GM, men inte hens familj eller till exempel personer av samma etnicitet. I en rättsstat är det bara så.
Har du bättre förslag?
Förslag på rubrik, ja allt utom blodshämnd då blodshämnd hade betydit att ta revansch i mänskligt blod. den här taktikten går ju ut på raka motsatsen demolera deras egendom
Tror inte du förstår islam, arabisk kultur och hur dessa människor är funtade för hade du gjort det, hade du nog förstått vikten av vedergällning.
Ditt svenska förhållningssätt till islamistisk terror kommer få oss dödade, det är dags o titta på de länder som faktist kämpat mot islam effektivt: Indien,Usa, Israel och Thailand bland annat. En gemensam nämnare är att man går hårt mot hårt.
Detta är en fiende som kan kriga med sin egen släkt i generationer för att ha tittat på fel kvinna anledningen till att araberna beter sig som djur i Sverige är att vi struntat i att göra precis de israelerna gjort: Satt sig i respekt. Jag njuter av att se israelerna banka dessa kräk, detta på grund av alla mina barndomsminnen av araber och muslimer som kaozar rånar och beter sig som helvete, inser därför också VARFÖR man behandlar dessa djur på detta sätt.
Resultatet är att inhemska befolkningen blir rånad slagen och bespottad på av dessa kamelfösare.
En annan anledning till att detta görs är att en självmordsbombares familj ofta belönas med stora summor pengar av olika jihadistiska välgörenheter och organisationer, detta kan kompenseras för genom att riva deras hus.
Intressant att se hur flashback mobben vanligtvis är för att slänga ut musslorna osv, men så fort det är israel som försvarar sig, ja då är det oacceptabelt. Har alltid tyckt om Israel, inte varit där själv men mitt intryck av folk jag stött på, läsa mellan raderna i tidningar, är att hellre israeler än araber.