2017-08-16, 06:51
Medlem
Jag har rökt M Silver i typ 15 år men nu har den förstörts med äcklig Menthol smak så det går inte längre. Vad tycker ni liknar denna bäst? Vill helst inte öka nikotinstyrkan (0.4).
Tackar
Citera
2017-08-16, 07:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maestro123
Jag har rökt M Silver i typ 15 år men nu har den förstörts med äcklig Menthol smak så det går inte längre. Vad tycker ni liknar denna bäst? Vill helst inte öka nikotinstyrkan (0.4).
Tackar
prova gula blend
Citera
2017-08-18, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argsvennne
prova gula blend

mycket dåligt tips halterna i gula blend var, iaf när man fick se dom såhär tjära 9mg nikton 0.9 kolmonoxid 8 mg. med andra ord stakare en marlbroro röd. Men andra ord ett snäpp från det starkaste som får säljas här i svea som är 1,0 mg nikotin och resten 10 mg. Camel silver låg på 0,3 har jag för mig men många år sen jag ens såg dom. rosa blend 0,2 på den tiden man fick se som sagt. sommarjobbade på en tobakskiosk för några år sedan.
Citera
2017-08-22, 14:54
Medlem
Edward-Tellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marlbroman1994
mycket dåligt tips halterna i gula blend var, iaf när man fick se dom såhär tjära 9mg nikton 0.9 kolmonoxid 8 mg. med andra ord stakare en marlbroro röd. Men andra ord ett snäpp från det starkaste som får säljas här i svea som är 1,0 mg nikotin och resten 10 mg. Camel silver låg på 0,3 har jag för mig men många år sen jag ens såg dom. rosa blend 0,2 på den tiden man fick se som sagt. sommarjobbade på en tobakskiosk för några år sedan.

En människa som har läst på vad rökning orsaker för skador och sjukdomar är inte psykiskt frisk om den fortsätter att röka.
Citera
2017-08-22, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edward-Teller
En människa som har läst på vad rökning orsaker för skador och sjukdomar är inte psykiskt frisk om den fortsätter att röka.

Så du menar att alla som är rökare i sverige är psykiskt sjuka? lite mer en miljon personer i sverige har jag för mig... Man har fått reda på hur farligt röknig är sen 2005 skulle jag villja påstå när texterna kom idag är du ju bilder tom. Tror inte en sekund på att alla är psyiskt sjuka som röker. Skulle gärna se källa på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in