• 1
  • 2
2006-01-09, 16:11
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klint
Måste bara höra hur ofta detta återkom hos din vän. Var det på varje baksmälla eller var det mer sporadiskt återkommande?
Har ju trots allt bara hänt mig med ca 6 månaders mellanrum. Vill ju gärna tro att det är något annat .

Det kom betydligt oftare. Typ varenda gång han drack sprit. Så förmodligen är det inte det du har, men kanske en början på det.
Därför borde du öppna dig för farbror doktorn.

Bättre att förekomma problemet.
Citera
2006-01-09, 16:13
Medlem
Klints avatar
Ok, jag får tacka för alla svar. Ska fortsätta att kröka på som vanligt och om det återkommer så blir det väl helt enkelt att släpa sin röv till farbror doktorn för en närmare undersökning.

Lägga ner spriten är ju iaf ohållbart vid 22 års ålder
Citera
2006-01-12, 22:55
Medlem
Kan ju vara nåt med gallblåsan också... kolla upp det hos en läkare iaf, nånting verkar ju inte riktigt vara som det ska. =S
Citera
2006-01-12, 23:24
Medlem
SkeweDs avatar
magkatarr kan det absolut vara... faktiskt störst sannolikhet... om du dricker regelbundet kaffe och käkar dålig mat under ett tag innan du går och krökar så mår inte magen helt fint och du får kramper dagen efter... jävligt jobbigt, bäst när du får kramper isåfall är att käka lite linsfrön med vatten och ingen mera starkmat eller bira
Citera
2006-01-13, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkeweD
magkatarr kan det absolut vara... faktiskt störst sannolikhet... om du dricker regelbundet kaffe och käkar dålig mat under ett tag innan du går och krökar så mår inte magen helt fint och du får kramper dagen efter... jävligt jobbigt, bäst när du får kramper isåfall är att käka lite linsfrön med vatten och ingen mera starkmat eller bira

Alkoholen förstör någonting i tarmarna, har själv väldiga problem med magen dagen efter, och dricker jag två dagar på raken rinner det bara ur mig och sprutar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in