2018-04-10, 21:34
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Xurious - Trigger 50

Fanimig det bästa jag hört på år & dag.
https://www.youtube.com/watch?v=W7uduCAZD38
Citera
2018-09-08, 17:52
Medlem
Det finns ju dekadent elektronisk musik. Dit hör happy hardcore, dubstep etc.
Vita uppfann väl elektronisk synth musik efter 1945 som jag förstår det? Tyskarna uppfann, jetplan raketer, night vision, överlägset bäst färgfilm, kameror med mera med mera. Hitler hade garanterat grönat fashwave. Medan den kommunistiska judiska eliten förmodligen förbjudit all elektronisk musik som inte var totalt dekadent. Som jag förstår det så ser inte nazister ner på andra kulturer förutom den judiska. Den enda genren inom svart musik som extremhögern ser ner på är gangster rapp.
Citera
2018-09-08, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frihetsministeriet
Nej, men du är ju ta mig fan helt hjärndöd. Vet dina skötare om att du sitter inne på Flashback?

Jag kommer nu skriva med endast CAPS LOCK och fetstil så du kan ta in allting:

SYMFONI + ROCK = SYMFONIROCK

SYMFONI = EN FORM AV KLASSISK MUSIK

ROCK = HAR SITT URSPRUNG I JAZZ OCH BLUES

ALLTSÅ ÄR SYMFONIROCK EN BLANDNING AV VIT KLASSISK MUSIK OCH SVART JAZZ/BLUES

SÅ OM BLACK/VIKING METAL ÄR EN VIDAREUTVECKLING AV SYMFONIROCK (DET VILL SÄGA KLASSISK MUSIK + JAZZ/BLUES) SÅ ÄR DET TILL FÖLJD AV DETTA TVÅ STYCKEN MUSIKGENRES SOM OCKSÅ I SIN TUR HAR SITT URSPRUNG I JAZZ OCH BLUES.

OKEJ, MEN KAN DU DÅ KOMMA MED BELÄGG FÖR ATT DE INTE TYCKTE ATT JAZZ VAR "URARTAD KONST" PÅ RIKTIGT?

KAN DU OCKSÅ KOMMA MED EN KÄLLA PÅ ATT DE FAKTISKT GJORDE DET SOM DU PÅSTÅR?

Jazz är inte speciellt svart. Man har tagit alla instrument från vita. Man har tagit det mesta från klassisk musik och europeisk militär musik. Sedan lagt till svarta rythmer. Precis som med elektronisk musik. Där negrerna lyssnade på synthpop sedan la till afrikanska rythmer. Börjar bli jävligt pinsamt med folk som inte har någon koll. Och låtsas som att det bara är svarta som kan trumma och att de är vita som stulit svart musik. Vi kunde trumma bättre än dem redan på 1600 talet då de bodde i hyddor och inte sett skymten av välbyggda instrument.
https://www.youtube.com/watch?v=HW3QVLlK-kE
Senast redigerad av Perlmutter 2018-09-08 kl. 18:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in