Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-08-15, 15:54
  #61
Avstängd
argsvennnes avatar
hur går det ts sagt hej än?
Citera
2017-08-15, 18:27
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argsvennne
hur går det ts sagt hej än?
Återkommer imon
Citera
2017-08-16, 13:55
  #63
Medlem
Update: erbjöd skjuts hem som hon snällt tackade nej till. Anledningen är för att en annan tjej hade för länge sedan berättat för hennes storebror att hon hade varit med andra killar. Och nu vill hon inte åka med mig för att hon inte vill framstå som någon som är med en ny kille varje dag. Dock kånde jag att hon var öppen till att gå ut (på natten).

Jag skiter fullständigt i brodern. Efter den sekunden jag kommit i hennes fitta så kommer jag antingen fly till en annan stad eller land. Ge gärna era synpunkter på vad ni hade gjort.

To be continued...
Citera
2017-08-16, 18:37
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natwan123
Update: erbjöd skjuts hem som hon snällt tackade nej till. Anledningen är för att en annan tjej hade för länge sedan berättat för hennes storebror att hon hade varit med andra killar. Och nu vill hon inte åka med mig för att hon inte vill framstå som någon som är med en ny kille varje dag. Dock kånde jag att hon var öppen till att gå ut (på natten).

Jag skiter fullständigt i brodern. Efter den sekunden jag kommit i hennes fitta så kommer jag antingen fly till en annan stad eller land. Ge gärna era synpunkter på vad ni hade gjort.

To be continued...
SKITBRA utveckling mannen. Nu gäller det att spela korten rätt. Var dig själv men visa inte att du överdrivet intresserad. Kan su hålla knulltankarna i styr och bara hänga med henne o ha kul så kommer du komma långt på kort tid. Träffa henne och få henne att skratta med dig. Var samtidigt en alpha i ditt sätt då och då genom att bli fysisk, och då menar jag inte tafsa. Utan mer att du kansker greppar henne på skoj och "visar var skåpet ska stå" så att säga. Lycka till
Citera
2017-08-16, 18:40
  #65
Medlem
NickSonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natwan123
Eftersom hon inte skulle kunna tänka sig ligga med vem som helst och när som helst som våra brudar?
MENA-brudar är precis lika lösaktiga som alla andra brudar, den enda skillnaden är att de bara tar den i tvåan.
Citera
2017-09-14, 14:19
  #66
Medlem
UPDATE: Jag har denna veckan långsamt börjat skicka snuskiga meddelande med snuskiga emojis och öppnat upp mig lite om sex men INTE för mycket. Reaktionen jag fått har varit positivt och hon har gett mig den återkoppling som jag tror och bedömer som att hon är öppen till att göra det. Hon har inte sagt rakt ut, utan jag har läst mellan raderna. Jag vill ta saken långsamt för jag har tid. När tiden väl kommer, ska jag säga rakt ut att ''Jag vill ha sex eller tillfredställa dig''? Jag bor inte själv men har bil o kan boka hotell eller göra det ute när det mörkt! VILL HA TIPS!!!
Citera
2017-12-04, 07:06
  #67
Medlem
smoker27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natwan123
UPDATE: Jag har denna veckan långsamt börjat skicka snuskiga meddelande med snuskiga emojis och öppnat upp mig lite om sex men INTE för mycket. Reaktionen jag fått har varit positivt och hon har gett mig den återkoppling som jag tror och bedömer som att hon är öppen till att göra det. Hon har inte sagt rakt ut, utan jag har läst mellan raderna. Jag vill ta saken långsamt för jag har tid. När tiden väl kommer, ska jag säga rakt ut att ''Jag vill ha sex eller tillfredställa dig''? Jag bor inte själv men har bil o kan boka hotell eller göra det ute när det mörkt! VILL HA TIPS!!!

Jaja jag vet att det är över ett år sen så vana eller stäng av mig men måste bara få veta hur det gick
Citera
2017-12-04, 10:38
  #68
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aryan80
Jisses, du är hardcore, desperat och förmodligen kär i denna arabiska sto. Testa åk till Marocko, Tunisien eller Egypten så ska du nog hitta nån som liknar henne, kanske en kusin eller så
Du känns patetisk och okunnig som fan. Läst på högre nivå?

Alla tjejer med visst ursprung är inte lika varandra. Jag låg med en tjej från Iran flera gånger när jag pluggade och även med en från Syrien. Öppna dina ögon för fan!
Citera
2017-12-04, 10:42
  #69
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natwan123
Jag har henne på facebook o kik. Räcker det?
Berätta för henne att du kallar henne en MENA-tjej på fb och vad det betyder. Säg att du vill lägra henne och se hur alfa/badboy-gnistan kommer göra henne galen av kåthet.
Arabiska tjejer tänder på sånt. De är alla likadana.
Citat:
Ursprungligen postat av Natwan123
Update: erbjöd skjuts hem som hon snällt tackade nej till. Anledningen är för att en annan tjej hade för länge sedan berättat för hennes storebror att hon hade varit med andra killar. Och nu vill hon inte åka med mig för att hon inte vill framstå som någon som är med en ny kille varje dag. Dock kånde jag att hon var öppen till att gå ut (på natten).

Jag skiter fullständigt i brodern. Efter den sekunden jag kommit i hennes fitta så kommer jag antingen fly till en annan stad eller land. Ge gärna era synpunkter på vad ni hade gjort.

To be continued...
Du skiter fullkomligt i henne och är bara ute efter din egen njutning, din patetiske skithög. Min förhopning är att du lät tjejstackarn vara ifred. Men hon såg nog igenom dig.
__________________
Senast redigerad av Ziaya 2017-12-04 kl. 10:47.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback