2006-01-09, 01:54
Medlem
Le Grand Maîtres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Prova att fråga om du kan bli tempbannad. Då kanske du kan få igenom något krav.

Jag kan ju fråga om han inte vill tempbanna sig själv. Det vore intressant, lite kristuskomplex över det hela kanske, men ändå...
Citera
2006-01-09, 01:54
Medlem
Butchers avatar
Är denna martyrhandling ännu ett försök att öka sin status, och att få ännu mer snack om sig själv?

Som jag ser det är det den enda anledningen till att man skulle vilja banna sig själv.
Citera
2006-01-09, 01:56
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butcher
Är denna martyrhandling ännu ett försök att öka sin status, och att få ännu mer snack om sig själv?

Som jag ser det är det den enda anledningen till att man skulle vilja banna sig själv.

Så är det.

Tycker det synd att folk som dessa ska ta tid och kraft från människor (admin och hans moderatorer) som kan nyttja tiden till mer värdefulla saker.
Citera
2006-01-09, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Princan
Av det jag har sett behandlas människor av kvinnligt kön uteslutande bättre än män.
Självklart ska damerna på FB behandlas bättre, dom är en liten extrem minoritet på typ 5% mot 95% för oss killar så dom förtjänar lite "fördelar" tycker jag.
Citera
2006-01-09, 02:03
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Fy fan vad larvigt. Jävla martyrstil.

Jag tycker inte ni ska annonsera "självbanningar". Men det kanske man måste om någon nu faktiskt undrar varför personen ifråga blivit bannad.
Tror du FB-världen hade blivit enklare imorgon om vi INTE berättat vad som hänt? Du borde vart med länge nog för att minnas vad som hände när en fejk-roger persson blev permbannad samma dag som den äkta RP blev tempnannad...
Citera
2006-01-09, 02:04
Medlem
Butchers avatar
Citat:
Så är det.

Tycker det synd att folk som dessa ska ta tid och kraft från människor (admin och hans moderatorer) som kan nyttja tiden till mer värdefulla saker.

Ja, personen i fråga kan sätta dit ännu en prick i protokollet över antalet startade trådar om sig själv. Har personen drabbats av hybris, eller vad är det egentligen frågan om?
Citera
2006-01-09, 02:05
Medlem
CharlieR...vad hon än gör så utbryter enorma trådar.
Citera
2006-01-09, 02:06
Medlem
ischs avatar
Säg vad man vill om Charlie men att hon är sjukt duktig på att attention hora. Har hela tiden en ny välriktad plan för hur hon skall bli omtalad. Jag får väll skylla mig själv för att jag bryr mig så mycket att jag skriver detta inlägget. För att runda av det så tycker jag att det är än ett lågmärke för den största trollet som gått i det nu slitna FB skorna. Vad säger du om det Charlie? Eller ja, förlåt...du var ju visst bannad
Citera
2006-01-09, 02:06
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Tror du FB-världen hade blivit enklare imorgon om vi INTE berättat vad som hänt? Du borde vart med länge nog för att minnas vad som hände när en fejk-roger persson blev permbannad samma dag som den äkta RP blev tempnannad...

Läste du verkligen hela mitt inlägg? Eller är du bara allmänt förbannad?
Citera
2006-01-09, 02:15
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Läste du verkligen hela mitt inlägg? Eller är du bara allmänt förbannad?
Sorry. Snabb på avtryckaren ibland...
Citera
2006-01-09, 02:17
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Sorry. Snabb på avtryckaren ibland...

Lugnt, jag bjuder på den Men bli inte arg om jag tar tillfället i akt någon gång och ventilerar lite på dig
Citera
2006-01-09, 02:24
Medlem
Le Grand Maîtres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Säg vad man vill om Charlie men att hon är sjukt duktig på att attention hora. Har hela tiden en ny välriktad plan för hur hon skall bli omtalad. Jag får väll skylla mig själv för att jag bryr mig så mycket att jag skriver detta inlägget. För att runda av det så tycker jag att det är än ett lågmärke för den största trollet som gått i det nu slitna FB skorna. Vad säger du om det Charlie? Eller ja, förlåt...du var ju visst bannad
Känns det bra att vara en mobbare? Känner du riktigt hur håret på ditt bröst växer då, hur din mandom sväller till oanande proportioner och en stolthetens tår klämmer sig fram i ditt öga? Det är just sådant här beteende som detta underforum inbjuder till, alternativt att det inte finns någon som helst moderering här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in