2006-01-09, 00:38
Medlem
Princans avatar
Efter detta "chockerande" besked från Admin ställer jag denna fråga?

Om man inte har lust att skriva mer med sitt användarnamn och avsluta sin FB-karriär, kan ovanstående request till Admin eller Moderator med sådan befogenhet, vara lösningen?

Vi har alla den kunskapen att man inte kan avregistrera sig på FB då det förstör trådarna man skrivit någorlunda seriöst i.

Hur fungerar det? Kunden har alltid rätt?

Peace

Princan
Citera
2006-01-09, 00:40
Medlem
Heinzes avatar
Vill du bli bannlyst permanent är det ju bara att poste ett inlägg där du skriver att du vill köpa ett p*ratkort så är det löst på några få sekunder.

Förstår inte vitsen med att be admin tempbanna/bannlysa sig? Det är väl bara att låta bli datorn?
Citera
2006-01-09, 00:41
Medlem
M2ks avatar
Mycket märkligt. Nå'n slags variant av nät-Antabus.
Finns det stöd i regelverket för detta?

Avregistrera sig går ju inte. Det stående rådet är att
hamra in ett nytt lösenord blint, och därmed diska sig
själv.
Citera
2006-01-09, 00:43
Medlem
ImTheMans avatar
men då kan du ju alltid se till att ändra ditt lösenord till en massa slumpvalda tecken och dit kontos mail-address till nåt icke-existerande, blir omöjligt att aktivera, så slipper admin sitta och manuellt administrera alla knarkare som får nojor om att de måste lämna fb.
Citera
2006-01-09, 00:43
Medlem
Konrad Haifas avatar
Va fan, vilken mes Charlie är!

Antingen ser man väl till att banna sig permanent och håller sig borta för all framtid, såsom Sven Stolpe gjorde, eller så gör man det inte alls!

Fan va lack jag blir nu...

Prinsen, hoppas inte du har såna tankar? En bra gubbe, för det mesta...
Citera
2006-01-09, 00:44
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Princan
Hur fungerar det? Kunden har alltid rätt?

Inga problem.
Skicka ett PM till mig ifall du vill att jag släcker ditt konto också.

admin
Citera
2006-01-09, 00:44
Medlem
Princans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Vill du bli bannlyst permanent är det ju bara att poste ett inlägg där du skriver att du vill köpa ett p*ratkort så är det löst på några få sekunder.

Förstår inte vitsen med att be admin tempbanna/bannlysa sig? Det är väl bara att låta bli datorn?
Man vill ju lämna FB som en vinnare och med hedern i behåll
Citera
2006-01-09, 00:48
Medlem
Princans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Va fan, vilken mes Charlie är!

Antingen ser man väl till att banna sig permanent och håller sig borta för all framtid, såsom Sven Stolpe gjorde, eller så gör man det inte alls!

Fan va lack jag blir nu...

Prinsen, hoppas inte du har såna tankar? En bra gubbe, för det mesta...
Yeah, försöker vidga mina vyer och destruera mina vapendragare innan det är dags att säga adjö. Just nu verkar vägen vara lång, så oroa dig inte, du har en stabil och vältränad axel som du kan falla tillbaks på här på FB när det känns som jobbigast, fastän vi kanske inte är överens i alla frågor.

/ Princan - Filantropen
Citera
2006-01-09, 01:19
Medlem
Le Grand Maîtres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Inga problem.
Skicka ett PM till mig ifall du vill att jag släcker ditt konto också.

admin
Det är ju konstigt... Sådana här märkliga önskemål uppfyller du omedelbart, men önskemålet om ett djurforum har du ignorerat hela tiden. Fast det kanske beror på att du bara lyssnar på vissa användare och inte på andra. Hur är det med din objektivitet egentligen?

Ett litet exempel på Admins "objektivitet:

Mina två krav: 1. starta upp ett djurforum, och 2. upphäv min varning

CharlieRs enda krav: tempbanna mig.

Vem ska man vara för att Admin ska lyssna? En söt liten flicka, eller högermotståndaren Le Grand Maître?
Citera
2006-01-09, 01:24
Medlem
Princans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Le Grand Maître
Det är ju konstigt... Sådana här märkliga önskemål uppfyller du omedelbart, men önskemålet om ett djurforum har du ignorerat hela tiden. Fast det kanske beror på att du bara lyssnar på vissa användare och inte på andra. Hur är det med din objektivitet egentligen?

Vem ska man vara för att Admin ska lyssna? En söt liten flicka, eller högermotståndaren Le Grand Maître?
Mitt tips till dig och alla andra, mindre rutinerade, typer:

Av det jag har sett behandlas människor av kvinnligt kön uteslutande bättre än män, om nu admin eller motsvarande är av manligt kön. Varför det är så? En ökad* halt neurotransmittorer i synapsklyftan och därmed positiv reaktion till hjärnans belöningssysten är den främsta anledningen.

*Orsakad av konversationen med kvinnan.

Kunskap är makt
Citera
2006-01-09, 01:48
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Le Grand Maître

Prova att fråga om du kan bli tempbannad. Då kanske du kan få igenom något krav.

Princan, klart tjejer oftare får sin vilja igenom. Vi blir ju upplärda från vaggan att det bara är att använda hundögonen eller att gråta så låter pappa oss få som vi vill. Tänk på det när ni själva blir fäder.
Citera
2006-01-09, 01:51
Medlem
flowss avatar
Fy fan vad larvigt. Jävla martyrstil.

Jag tycker inte ni ska annonsera "självbanningar". Men det kanske man måste om någon nu faktiskt undrar varför personen ifråga blivit bannad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in