Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-13, 22:41
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Varför skulle killen vara sotis på exet när killen gjort Såå mycket mer för mig på kort tid än vad exet aldrig har gjort. Lite fel sagt. Men menar att vill inte ha det laddat mellan oss och gräla irl med någon man har älskat. Utan kunna ha det trevligt mellan oss om vi så ser så det inte går ut över andra och blir drama.

Sotis som i "varför har du nuppat min brud din jävel?"

Ologiskt ? Ja
Otroligt? Nej
Citera
2017-08-13, 23:07
  #26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GoBandit
Sotis som i "varför har du nuppat min brud din jävel?"

Ologiskt ? Ja
Otroligt? Nej

Dock förvånar det inte om dom bara vill ha sex och inget annat
Citera
2017-08-13, 23:13
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Dock förvånar det inte om dom bara vill ha sex och inget annat

Då är du dum. Sluta kalla killar för din kille om ni inte har en mer seriös relation än att du misstänker ngt sådant.

Hur gammal är du egentligen? Seriöst
Citera
2017-08-13, 23:50
  #28
Medlem
Nu är det ju så att du inte kan bestämma vem din kille snackar och umgås med. Du ska inte "ställa honom till svars" och vad är det här snacket om att "alla skulle vända sig emot dig" om det tar slut med en kille till. Du verkar väldigt osäker och småparanoid. Tror att din kille ev. bara är med dig för sex och kommer att vända sig emot dig om det tar slut. De låter inte som en jättebra relation och/eller som du låter tidigare dåliga erfarenheter spilla över till denna relation.

De du kan göra är att prata med din kille. Berätta att ditt exet har ljugit och sårat dig och att du tycker det känns lite märkligt att de har så mycket kontakt när du inte trodde de var vänner. Fråga vad gillar din pojkvän med exet. Hur de blev så nära. Se hur han svarar. Var inte aggressiv och anklagande.
Citera
2017-08-14, 09:54
  #29
Medlem
Som-Gjutens avatar
Det hade varit värre om han hade daglig kontakt med SITT ex... det finns inget din förra kille kan göra, förrutom att säga något taskigt om dig men thats about it.
Citera
2017-08-14, 11:58
  #30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Aryt
Nu är det ju så att du inte kan bestämma vem din kille snackar och umgås med. Du ska inte "ställa honom till svars" och vad är det här snacket om att "alla skulle vända sig emot dig" om det tar slut med en kille till. Du verkar väldigt osäker och småparanoid. Tror att din kille ev. bara är med dig för sex och kommer att vända sig emot dig om det tar slut. De låter inte som en jättebra relation och/eller som du låter tidigare dåliga erfarenheter spilla över till denna relation.

De du kan göra är att prata med din kille. Berätta att ditt exet har ljugit och sårat dig och att du tycker det känns lite märkligt att de har så mycket kontakt när du inte trodde de var vänner. Fråga vad gillar din pojkvän med exet. Hur de blev så nära. Se hur han svarar. Var inte aggressiv och anklagande.

Ska göra det och verkligen se var jag har honom. Ultimatum, allt eller inget
Citera
2017-08-14, 15:14
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Ska göra det och verkligen se var jag har honom. Ultimatum, allt eller inget

Det var inte alls det jag skrev. Men visst vill du förstöra för dig själv så gör det.
Citera
2017-08-14, 16:31
  #32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Aryt
Det var inte alls det jag skrev. Men visst vill du förstöra för dig själv så gör det.

Tänker inte ha ett lamt förhållande. Antingen vill han ha hela mig eller ej. Mitt ex eller jag. Ska inte behöva genom någon jag senare kanske älskar plågas genom att se mitt ex,
Citera
2017-08-14, 19:27
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Tänker inte ha ett lamt förhållande. Antingen vill han ha hela mig eller ej. Mitt ex eller jag. Ska inte behöva genom någon jag senare kanske älskar plågas genom att se mitt ex,

Du får nog skriva om de där om jag ska förstå? Meningsbyggnaden i sista meningen...
Citera
2017-08-14, 19:52
  #34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Aryt
Du får nog skriva om de där om jag ska förstå? Meningsbyggnaden i sista meningen...

Vill veta var jag har honom och att han älskar mig verkligen
Citera
2017-08-16, 23:52
  #35
Avstängd
Så innan läggdags får man alltså se killen man älskar gilla deras relationsstatus..... ska man känna sig mer oälskad och minderminerad?
Citera
2017-08-17, 23:11
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Så innan läggdags får man alltså se killen man älskar gilla deras relationsstatus..... ska man känna sig mer oälskad och minderminerad?

Vems relationsstatus? Relationsstatus som precis blivit ihop med nån? Minderminerad finns det inget som heter. Mindervärdig eller underminerad. Varför känner du så?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback