Citat:
Ärligt talar vet jag inte var kvinnan i fråga befan sig i zonen el hur hon agerade etc. Men visst är det skillnad på att ge nån på käften o att släcka liv. Möjligt att trump kunde varit tydligare( dock, han tog avstånd från fascisterna o dyl) men samtidigt blev debatten lite fel inriktad. Då man snackade om att ideologin på höger sympati BASIS skulle fördömas ist för att seriöst få folk att respektera meningsmotståndare & ej använda våld. Att du tar upp fallet i Spanien o jämför visar ju bara hur ointligent du är. Fanns ju så extremt mycket mer att ha i åtanke mer än en unken ideologi där. Om höger folket visar sig ha organiserat attacken är det möjligtvis ett lite annat läge men annars måste du väl inse att jämförelsen är fördummande👺.Hur var Trumps tal på begravningen...
Obama: https://www.youtube.com/watch?v=A5IcMdwV6Hg
En sak att sitta bakom skärmar och SÄGA saker en annan att faktiskt säga det till de berörda!
Och ja man kan analysera talet in i minsta paus och lyssna efter uteblivna ord men jag tycker talet är riktigt bra och riktigt värdigt!
Hoppas någon håller ens hälften så bra tal på min begravning!
Donald gjorde fel, han hade bara behövt fördöma attentatet och sedan några dagar senare sagt typ vi kommer ta i tu med "alt left"!
Men jmf dessa inte när en sida en just genomfört en terrorattack! Nä!
Hör dig själv säga idag: marockanen dödade och skadade men vi ska komma ihåg att....
Obama: https://www.youtube.com/watch?v=A5IcMdwV6Hg
En sak att sitta bakom skärmar och SÄGA saker en annan att faktiskt säga det till de berörda!
Och ja man kan analysera talet in i minsta paus och lyssna efter uteblivna ord men jag tycker talet är riktigt bra och riktigt värdigt!
Hoppas någon håller ens hälften så bra tal på min begravning!
Donald gjorde fel, han hade bara behövt fördöma attentatet och sedan några dagar senare sagt typ vi kommer ta i tu med "alt left"!
Men jmf dessa inte när en sida en just genomfört en terrorattack! Nä!
Hör dig själv säga idag: marockanen dödade och skadade men vi ska komma ihåg att....
Du svarade inte på frågan om man ska fördöma blm på samma vis som eliten kräver att man fördömer kkk o dyl?
Blm snubben var ju polisen tvungen att spränga med robot😈, alltså ingen duvunge.