2017-08-12, 03:06
Medlem
DoctorSuns avatar
Från http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...aldtaktsforsok

– De ska ha slitit ner henne där och hon upplever att de försökte våldta henne, säger Johan Sohlberg, vakthavande befäl vid Uppsalapolisen.
– Därefter kommer ett vittne som har en stor rottweiler-hund, som lyckats avbryta detta. När han fick fart på hunden ska de ha sprungit från platsen

Hoho.. kan verkligen se framför mig dessa tuffa babbar snubbelspringa från platsen med en Rottweiler upp i röven.
Citera
2017-08-12, 03:16
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Vadå?🤔De beskriver ju gm:s ingående: vi/allmänheten får ju veta att de var 'mycket yngre' än bo. Så generösa brukar de inte vara med info.

Det har du rätt i. Det måste sitta en riktig våghals på pressdetaljen som för en gångs skull väljer att iaf. nämna att det är yngre förmågor det gäller. Jag har en märklig magkänsla att dessa fem inte påminner alltför mycket utseendemässigt med gossebarnet som pryder kalles kaviartuber.

Håll dig på mattan dock Svensson, annars kanske Expressen gör ett hembesök hos dig.
Citera
2017-08-12, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distraktion
Cyklade hon omkull eller dök det upp svartmuskiga våldtäktsmän från sagorna?

Citat:
Dummaste grej jag hört, klart att det här inte hänt.

Ja vad vet vi? Men känns det sannolikt att en 50-årig kvinna och en rottweilerägare går ihop i en komplott för att luras lite och för att därigenom få.. ja för att få vadå? Skadestånd av hittepågm:s som alltså inte existerar och inte betalar, eller vad?

Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Det har du rätt i. Det måste sitta en riktig våghals på pressdetaljen som för en gångs skull väljer att iaf. nämna att det är yngre förmågor det gäller. Jag har en märklig magkänsla att dessa fem inte påminner alltför mycket utseendemässigt med gossebarnet som pryder kalles kaviartuber.

Håll dig på mattan dock Svensson, annars kanske Expressen gör ett hembesök hos dig.

Ja hen som släppte denna signalementsbomb lär nog kallas in på uppsträckningssamtal måndag morgon 07:00, senast.
Tror för övrigt att de kan se ut som på tuben till Khaleds Kaviar.
Citera
2017-08-12, 07:09
Medlem
Citat:
Svårt att säga. Jag undrar om rottweilermannen har gett sig till känna?
Citera
2017-08-12, 08:18
Moderator
v50s avatar
Rubrik justerad

/ Moderator
Citera
2017-08-12, 08:23
Medlem
Citat:

Citat:
Varför är det uteslutet att det här har hänt?
Citera
2017-08-12, 08:40
Medlem
Returpappers avatar
Citat:

En skock som tar upp all plats på gång/cykelvägen man kommer inte förbi. Har du aldrig cyklat själv?
Bästa man kan göra som kvinna är att se dem på håll och vända och cykla åt andra hållet. Att ta sig förbi dem är ett högriskprojekt.
Citera
2017-08-12, 08:47
Medlem
Citat:

Att det går svartmusk 4-5 i bredd på cykelbanor är inte ovanligt. Och så garvar de när svenne måste maka på sig. Förekommer bland annat i Berga i Linköping. Tältkvinnor med barnvagn gör likadant, fast de är ju inte misstänkta i detta fall.
Citera
2017-08-12, 08:53
Medlem
Gromyko-666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argeneau
Pratade med en av mina bästa vänner för en stund sedan. Hon bor i området där våldtäktsförsöket hände. Polisen pratade med henne när hon rastade hunden och frågade om hon hade sett "fem utländska män i träningskläder". Min vän är miljöpartist så hon skulle inte överdriva polisens fråga.

Vem fan tar ansvaret att rensa ut skiten vi importerat? Helvete.

Tyvärr kommer polisen inte ha några resurser att städa upp allt elände som våra folkvalda politiker ställer till med när de släpper in så många invällare.

Det som är värt att nämna är att kvinnor till ca 95% sannolikhet röstade på något parti som inte var SD, så hon väl sig själv att skylla när de många skäggbarnen vill ha lite gratis fitta.

Rösta rätt nästa val så kanske det blir färre invällare och fler poliser i framtiden, förhoppningsvis är det inte försent att rädda landet mot kollaps och islamisering.
Citera
2017-08-12, 09:05
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromyko-666
Det som är värt att nämna är att kvinnor till ca 95% sannolikhet röstade på något parti som inte var SD, så hon väl sig själv att skylla när de många skäggbarnen vill ha lite gratis fitta.

Det kommer vara ännu fler nästa år, när alla nybakade feminister som lärt sig hata vita män blir förstagångsväljare.

Nära 100% av unga svenska tjejer (de primära våldtäktsoffren) vill ha öppna gränser.
Citera
2017-08-12, 09:10
Medlem
Lorenzis avatar
Allt som finns att säga gällande dåd som dessa samt berikningens effekter har redan sagts. Det finns egentligen ingenting annat att göra än att vänta på kollpsen/kriget, för att senare resa oss ur askan.
Citera
2017-08-12, 10:01
Bannlyst
så jävla trist, om man nu ändå skall försöka sig på ett "halvfulltglas-teorem" så är det bra att det inte alltid är wt-saga 15 år som bor med ensamstående morsa som knappt kan ta hand om sig själv som drabbas.

På kort tid fleraa 50-års kvinnor som hands-on fått känna på vad deras röstande gör i praktiken. Ofta är ju detta mycket resursstarka kvinnor som har stort umgäng (kvinnor är ju bra på sånt, vi män nördar här eller håller på med våra hobbies.)

Brukar ofta ta hus i helvete hos lokala politiker och beslutsfattare när en av dom själva drabbas.

Sen hör jag ju bland släktingar och kollegor som bor i de större städerna i svea/Götaland att kvinnorna verkligen börjat fundera på sånt här. I senaste SOM undersökningen från GBG-univ uppgav 6/10 att dom upplever rädsla när dom är ute på kvällar och nätter.

Tror att om en 5-7 år så kommer det inte finnas en kvinna i stadsbilden på nätterna, frågan är om dom ens kommer finnas ute efter 19:30.

Självklart kommer kvinnor att vilja gå på nöjen och så framöver men enbart i stora grupper och med spray och massor med mobiler redo. När dom skall till gym och yogakurser så är det bil fram till dörren som gäller.

Tiden när en glad, sprallig ung tjej på egen hand är ute och rullar hatt i våra städer är sedan länge förbi.

Sharia-lagarna håller på genomföras as we speaking.
Senast redigerad av peheis666 2017-08-12 kl. 10:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in