Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-12, 00:47
  #13
Medlem
Jag tror att en extremt värdefull egenskap är att kunna ge andra komplimang, beröm eller respons utan att personen som tar emot det har bett om det (sökt uppmärksamhet).
Citera
2017-08-12, 00:59
  #14
Medlem
Enfinfluas avatar
Jag skulle säga att det inte finns ett visst sett att vara för att bli omtyckt,
det beror vilket gäng du hamnar i...Ingen blir omtyckt i alla gäng.
Alla gäng behöver olika typ av karaktärer(Alfa, Humor, nörd eller party tillexempel) och i ett gäng som redan har en person som är den typ av karaktär du är så är du inte lika intressant längre
Citera
2017-08-12, 21:26
  #15
Medlem
ImAFlirts avatar
De mest omtyckta personerna är personer som aktivt söker sanningen. Sanningssökare detekterar destruktiva beteenden i sig själv och inser att ondskan de förbannat hela livet existerar inom dem själv och kan med en ignorant attityd och fel gener sluta horribelt för mänskligheten.
Sanningssökaren känner en otrolig kärlek för sig själv och mänskligheten. Han inser att besegra sina egna demoner är att hjälpa andra.

Ni kanske ifrågasätter mig och tänker att många onda personer också har varit omtyckta men antalet hatare av samma person tar ut omtycket.
En äkta sanningssökare har väldigt svårt att dra med sig hatare.

I vardagslivet är den mest omtyckta personen han som ligger närmast upplysning, vare sig de är medvetna om det eller inte.
__________________
Senast redigerad av ImAFlirt 2017-08-12 kl. 21:30.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback