Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Snabbteori, skrev jag inte det?
Går att utveckla. Bland annat så kan det finnas DNA från KW på tornluckans packningar, på insidan av luckan, runnit blod från luckans kant till taket kring luckan. Blod kan ha utgjutits på eller kring luckan i samband med att kroppen drogs igenom den, slog eller skrapade i luckan eller liknande.
Ganska bersvärligt att förklara sådana spår förestället jag mig.
Men ok!
Vi börjar med att han säger ja, till en intervju för publicitet... som sedan leder till att han stryper henne...
Som sedan leder till att han står på däck och lyfter upp henne med ett rep helt utan att "paketera" henne för sänkning alls... utan han tror på något sätt att om han drar upp henne i ett rep som då skulle skava henne så hon börjar blöda... tror du verkligen han är så dum i huvudet? att han drar upp en död kropp med rep för alla beskådning på däck där han då sätter vikter på henne för att hon skall sjunka?
Citat:
Det där med publicitet kring våldstäktspiller förstår jag inte. Tanken med våldtäkt är knappast att få publicitet. Vem vet, PM har kanske alltid ett sånt piller i bakfickan.
Ööh med publicitet menar jag intervjun? varför tror du inte en intervju skulle vara publicitet?
Eller menar du att PM har ringt upp KW för att hon skall intervjua honom? visst kan detta vara fallet men låter inte troligt faktiskt.
Men visst, vi har Bill Cosby i det fallet... absolut... men är det inte lite långsökt att PM skulle vara en Bill Cosby? det är så olika personligheter som man nästan kan hitta...
Nej våldtäkt, sex grejen är riktigt tveksam skulle jag vilja påstå... inte ens med ditt våldtäkts piller...
Han är förövrigt en medial person och vet vad publicitet innebär... han gjorde nog allt han kunde för att han skulle få den bästa publiciteten möjlig... och det innebär inte våldtäktspiller eller mord. Jag kan enbart se det som något gick åt skogen... det kan till och med vara när han landsatte henne som saker och ting gick åt skogen... det går inte i princip att landsätta den ubåt ensam (vilket många YT filmer visar klart och tydligt)...
Det skulle till och med kunna vara så att han ber henne gå ut på däck och hoppa i land.. hon hoppar i plurret och han trycker ihjäl henne mellan ubåten och plåten som är vid hans normala "dock". Sedan drar han iväg och låtsas som ingenting... medans han får problem med båten... och kanske till och med vill ta livet av sig.. men ångrar sig...