https://www.facebook.com/ditbt/videos/246859436180835
Låååång intervju med "Sofie" plus att tittarna får ställa frågor! Det här ska bli spännande! Har sett första minuterna, och det verkar faktiskt som att Madsen har erkänt inför Sofie! Men - har hon verkligen hans tillåtelse att berätta det i media, undrar jag då?
EDIT: M
har erkänt för henne! Lyssna -34-33!
EDIT 2: Jag kan inte förstå eller uppfatta vad hon säger från 29:31? Diva kanske kan bättre danska? "Det har jag talat med Peter om, fniss fniss..." Något om vad han skulle säga om hon var för dödsstraff, eller? Det är förresten inte sant att hon inte är sexuellt tilldragen av honom. Jag blev igår beskylld av develi för att inte kunna läsa människor, men det där fnisset och leendet höjda tonläget och kroppsspråket kan jag läsa. Hon är hell over heals in love with him!
EDIT 3: Förstår inte vad hon säger vid -22:20 heller. Vad är det folk tror pågår, fast det inte gör det?
EDIT 4: Vid -19:40 frågar reportern om Sofie har tänkt på om M kanske vill stycka henne. Sofie svarar, att det har hon frågat M om, men det vill han inte!

Hon säger också att han är ganska liten till växten, så han skulle få ett problem i så fall!
Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Tack.
Nu vill jag ännu mer se den serie som påbörjas 2019. Det är så intressant att få ta del av polisiär utredning likaväl som profilering vid en Fu.
Ja, jag vill också se det. Jag har bara sagt att det är omoraliskt att göra serien. Jag har inte sagt att jag inte vill se den!