Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Det är makabra summor, Rönnbäck nämnde standardtaxa på 2000:-/timmen. Sen tog hon väl ut för sitt lidande med media om jag inte minns fel..
Hon var ju fan inte klok.
.. Men det är nog mer den låga retoriken jag stör mig på. Den lär inte vinna mark. Eller detta ständiga snyftande om att media dömt på förhand snarare än domstolen.
Jag har nog inte sett nån räkning vad jag kan minnas gällande Betina.
Freudian slip?
Nog för att de är Mad alltid. Psykopaten Olsson fann Gud. Vet inte om det var före eller efter han kastade bajs på en kriminalvårdare.
Varenda en tycks få fromhetsdrag när det ska göras riskbedömning eller tidsbestämt. Samma ses i USA. Praise the Lord, forgiveness for the Sinner.
Hmm, nog mera ett "fat finger-syndrom" som spelade mig ett spratt men visst, nog fan är de vi pratar om riktigt "mad", skeva i skallarna så att det räcker och blir över.
Alla trick som funkar används ju och just det där med att bli "frälst" är ett gammalt beprövat skälmstycke, har för mig att de släppte Svartenbrandt från Säter när han berättade att han funnit ljuset och räddningen för sin själ.
Vi får se om inte lille Madsen snart kommer att bekänna att han funnit gud, inte helt otoligt.