2018-04-23, 15:43
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Man blir trött och börjar stycka lik😦
Man blir trött av advokaten. Jag har fått Co-symtom i form av huvudvärk av både argument och lågvattenstil. Det är en version av Rönnbäck.
Citera
2018-04-23, 15:46
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Man blir trött av advokaten. Jag har fått Co-symtom i form av huvudvärk av både argument och lågvattenstil. Det är en version av Rönnbäck.

Ja, jag sa det direkt efter lunch, nu har hon fått mala 2.tim 45 min redan, Jakob fick 2,5 tim.

Hoppas han sticker in nu rejält i kommentarsluckan som kommer innan Madsen ska gala
Citera
2018-04-23, 15:47
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:

😣Det blir apoteket direkt efter avslut här⚡️⚡️🤧
Citera
2018-04-23, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carls
Du kan bli allt möjligt, läste om en snubbe som hittade postits med skumma meddelanden överallt i sin lägenhet så han satte upp en kamera då han misstänkte sin hyresvärd. Trots detta så fortsatte det hända och någon hade även tagit bort övervakningsbilderna. Visade sig vara han själv av CO-förgiftning då han bodde ovanpå ett dåligt byggt parkeringsgarage. Även, kameraövervakningen han satt upp visade sig vara en oinkopplad webcam och en mapp på skrivbordet med titeln "webcam".

Motorn i ubåten var en dieselmotor, inte en bensinmotor. Diesel innehållen inte alls samma mängd CO som bensin.
Citera
2018-04-23, 15:53
Medlem
Citat:
Nu när hon pratar om dråp så är det inte omöjligt att det kan vara en dom för detta hon är ute efter
Citera
2018-04-23, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nu när hon pratar om dråp så är det inte omöjligt att det kan vara en dom för detta hon är ute efter

Det är naturligtvis inte frågan om dråp. Det finns en uppsjö av försvårande omständigheter som visar att det var ett mord som var planerat sen mycket länge tillbaks. Däremot var det inte planerat att det skulle bli just KW.
Citera
2018-04-23, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Det är naturligtvis inte frågan om dråp. Det finns en uppsjö av försvårande omständigheter som visar att det var ett mord som var planerat sen mycket länge tillbaks. Däremot var det inte planerat att det skulle bli just KW.
Klart det inte var dråp men det kan vara det hon tänker sig att han ska dömas till om han ska dömas för mer än griftefridsbrott.
Citera
2018-04-23, 16:07
Medlem
Försvaret förminskar just nu den psykiatriska undersökningen å det grövsta! Liksom hon förminskar betydelsen av de flesta bevisen. Blir sååå trött på den där mänskan.
Citera
2018-04-23, 16:11
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Försvaret förminskar just nu den psykiatriska undersökningen å det grövsta! Liksom hon förminskar betydelsen av de flesta bevisen. Blir sååå trött på den där mänskan.

Jävla sätt hon har att dra ut på tiden så det inte finns utrymme för svar o resvar samt Madsens tal.

Nu ska det flyttas till onsdag fm i stället
Citera
2018-04-23, 16:11
Medlem
Catings avatar
Avslutning16.15 tydligen. Ingen chans att höra PM idag då alltså.
Undrar om hon medvetet försöker få sin klient att inte öppna sin stora käft igen?Domaren fick avbryta Bettina;

Dommeren bryder nu ind:
- Undskyld jeg afbryder, men vi har et problem med tiden, siger dommeren.

Jeg er færdig om ti minutter, svarer forsvarsadvokaten.
- Men vi bliver nødt til at stoppe i dag klokken 16.15, siger dommeren, og afslører dermed, at vi ikke bliver færdige med 'replik og duplik' i dag, ligesom vi heller ikke får tid til at høre Peter Madsens sidste bemærkninger, hvis han har nogle
. ”
Ekstrabladet
Citera
2018-04-23, 16:14
Medlem
FY attan va jag blir arg på advokaten...det var bara 1 stick, bara ett stick!! Sen att man ska straffa barnamördare länge tid, så hon menar att KIM levt så länge ,så sänk straffet? KIM hann aldrig få egna BARN (om hon nu hade velat det!) Jag ska snart springa till apoteket..
Citera
2018-04-23, 16:18
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cating
Avslutning16.15 tydligen. Ingen chans att höra PM idag då alltså.
Undrar om hon medvetet försöker få sin klient att inte öppna sin stora käft igen?Domaren fick avbryta Bettina;

Dommeren bryder nu ind:
- Undskyld jeg afbryder, men vi har et problem med tiden, siger dommeren.

Jeg er færdig om ti minutter, svarer forsvarsadvokaten.
- Men vi bliver nødt til at stoppe i dag klokken 16.15, siger dommeren, og afslører dermed, at vi ikke bliver færdige med 'replik og duplik' i dag, ligesom vi heller ikke får tid til at høre Peter Madsens sidste bemærkninger, hvis han har nogle
. ”
Ekstrabladet

Tror fan det var uträknat av Betina , jävla dålig stil, Jakob sur också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in