2018-04-15, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka
Jag uppfattade det som om PM som 15-åring blivit hörd av polisen. Rörande Japanskan. Han vistades i närheten via raketklubben? Tror jag det var.

Trådsanning?
Citera
2018-04-15, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whyback
Mycket talar för mord, ja, men vi får se, som sagt. Det lär väl bli en omgång i högre instans också, oavsett utfall.

Man verkar redan ha bestämt sig, eftersom domen kommer endast 2 dagar efter mentalerkläringen. Rätten har redan RPUn och det mesta av den har redan redovisats: narcissistisk personlighetsstörning, psykopati, pervers, manipulativ och notorisk lögnare, sexualsadist osv. Nu ska den väl bara fastställas en gång för alla.

Jag har förväntat mig att PM skulle få tokspel när han inser att han är körd och då hålla show i rätten och berätta allt. Han älskar ju att tala inför publik!

Men det är som sagt inte för sent ännu att han kommer att göra det. På nåt sätt hoppas jag det....så att vi alla, inte minst KWs föräldrar, får veta hur detta vidriga har gått till....
Citera
2018-04-15, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Jag skrev "märkliga skador" eftersom Zanukos styckade underliv hittades i området där madsen rörde sig dagligen.
http://dacostarkivet.wordpress.com/tag/豊永和子/
Citat från inlägg 6 sep 2015 (skrolla nedåt förbi den engelsks texten):
"Fynden
Det var en taxichaufför som på morgonen den 30 oktober 1986 gjorde det första makabra fyndet på en lunchrast vid Islands Brygge i Christianshavns kanal i Köpenhamn. En naken kvinnas styckade underliv låg mellan två båtar. Polis tillkallades snabbt, chefen för Köpenhamns mordrotel tog dock händelsen med ro, sannolikt rörde det sig om ett självmordsoffer vars kropp slitits sönder av propellrar resonerade man. Obduktionen sköts upp till måndagen efter."

Jag är inte ensam om att spekulera i om Madsen kan ha stött på japanskan. Okej, inga bevis säger att just Madsen är skyldig till japanskans död, men det ändå inte så långsökt att fundera om den störda ynglingen debuterade med ett sexualsadistiskt mord som 15-åring.

Jag kommer ihåg en uppgift om att benen var styckade nedanför knäskålen (som Kim) och jag tror det var GW som muttrade fram det.

Om man som liten fantiserar om att vara med i barnporr film kan fantasierna ökat över tid.

Hur stämmer japanskans död i tid med när Madsen blev utkastad från Raketklubben?
Citera
2018-04-15, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Man verkar redan ha bestämt sig, eftersom domen kommer endast 2 dagar efter mentalerkläringen. Rätten har redan RPUn och det mesta av den har redan redovisats: narcissistisk personlighetsstörning, psykopati, pervers, manipulativ och notorisk lögnare, sexualsadist osv. Nu ska den väl bara fastställas en gång för alla.

Jag har förväntat mig att PM skulle få tokspel när han inser att han är körd och då hålla show i rätten och berätta allt. Han älskar ju att tala inför publik!

Men det är som sagt inte för sent ännu att han kommer att göra det. På nåt sätt hoppas jag det....så att vi alla, inte minst KWs föräldrar, får veta hur detta vidriga har gått till....
Klart att han kommer att tala så mycket som möjligt med tanke på framtiden utan publik, utan mer kontakt med omvärlden än några få godkända besök och korta godkända telefonsamtal, inget internet, sysselsättning utifrån säkerhetsbedömning. Han kommer att känna sig hemma om han hamnar på Herstedsvester eftersom anstalten ligger i Albertslund
Citera
2018-04-15, 19:40
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Jag kommer ihåg en uppgift om att benen var styckade nedanför knäskålen (som Kim) och jag tror det var GW som muttrade fram det.

Om man som liten fantiserar om att vara med i barnporr film kan fantasierna ökat över tid.

Hur stämmer japanskans död i tid med när Madsen blev utkastad från Raketklubben?

Inte alls.
Citera
2018-04-15, 19:43
Medlem
Citat:

Skulle inte förvåna mig det minsta om PM var inblandad i japanskans död, men verkar inte som att polisen anser det vara troligt. Vad man kan se nu.

Eftersom PM ljuger om det mesta och hela tiden vill verka intressant så behöver det alltså inte betyda att hans ens fantiserade om att bli våldtagen av en kvinna när han var barn som han säger att han gjorde. Vad vet en 8-åring om sex och sexualsadism? Precis vad som helst kan nog komma ur PMs mun. Att chockera andra är en ren njutning för en sån som han.

Däremot har jag funderat en hel del om vad hans pappa kan ha gjort, som PM tog del av - eller tvingades ta del av. Men som sagt, det är bara mina funderingar.
Senast redigerad av zilvereko 2018-04-15 kl. 19:52.
Citera
2018-04-15, 19:53
Medlem
Citat:
Skulle inte förvåna mig det minsta om PM var inblandad i japanskans död, men verkar inte som att polisen anser det vara troligt. Vad man kan se nu.

Eftersom PM ljuger om det mesta och hela tiden vill verka intressant så behöver det alltså inte betyda att hans ens fantiserade om att bli våldtagen av en kvinna när han var barn som han säger att han gjorde, då han var barn. Vad vet en 8-åring om sex och sexualsadism? Precis vad som helst kan komma ur PMs mun.

Däremot har jag funderat en hel del om vad hans pappa kan ha gjort, som PM tog del av - eller tvingades ta del av. Men som sagt, det är bara mina funderingar.

Det där med just barnporr tror jag han bara drog till med ... Det är väl intressantare med hans relation med den dominanta pappan.

Men pappens roll fokuseras direkt över på att han spöat halvbröderna.
Citera
2018-04-15, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Inte alls.

OK. Tack! Men visst ja, den frustrationen gjorde han en bomb av!
Citera
2018-04-15, 20:18
Medlem
kugutts avatar
Citat:
OK. Tack! Men visst ja, den frustrationen gjorde han en bomb av!

Du tänker för att han blev utkastad?
Citera
2018-04-15, 20:37
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Trådsanning?
Möjligt. Det var tidigare i tråden då det diskuterades om han kunde begått det också. Jag kommer inte ihåg vem som sa det eller om de länkade. Jag bara har för mig att postaren var pålitlig?
Citera
2018-04-15, 20:40
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:

Eftersom PM ljuger om det mesta och hela tiden vill verka intressant så behöver det alltså inte betyda att hans ens fantiserade om att bli våldtagen av en kvinna när han var barn som han säger att han gjorde. Vad vet en 8-åring om sex och sexualsadism? Precis vad som helst kan nog komma ur PMs mun. Att chockera andra är en ren njutning för en sån som han.

Det med pappan har jag också funderat över. Det känns troligt att det var han som på något sätt utsatte PM för diverse saker.
Citera
2018-04-15, 21:00
Medlem
Citat:
Det där med just barnporr tror jag han bara drog till med ... Det är väl intressantare med hans relation med den dominanta pappan.

Men pappens roll fokuseras direkt över på att han spöat halvbröderna.

jo det är naturligtvis både jävligt fel och dessutom väldigt fult. Hur kände PM då? Glädje, tillfredsställelse, lust, en känsla av att vara bättre än bröderna? Har man en medfödd disposition för att bii en psykopat så har nog pappan gjort allt (kanske omedvetet?) för att PM skulle bli sån, en intelligent och oövervinnerlig liten pöjk som aldrig gjorde fel?.

Usch och fy fan, säger jag :-(
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in