2018-04-07, 04:36
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Kolla spoilern, där är en liten kollektion:
(FB) Svenska Kim Wall hittad död sedan danska ubåten UC3 Nautilus havererat (2017-08-11)
Såg det här nu först. Tack men fy fan vad hemskt. Läste även texten som Madsens (fd?) vän skrivit.
Och jag som strax ska sova och så har jag nyss nu kollat på Madsens idol, porraktrisen Sasha, som han så gärna ville betala dyrt för att få utöva lite dominerande sex med. T.o.m åka till USA för sin önske-dominans-sex-dröm. Förmodligen skulle hon då vara utstyrd som på bilderna i spoilern. Diverse plågsamma tortyrredskap i ansiktet och på kroppen. Fastlåst med kedjor, remmar, bakbunden. Läder, remmar och metall i hennes ansikte som någon jävla mask som håller fixerar hennes mun i öppet läge.
Helt undergiven, fastbunden, tvångsöppnad mun med någon äcklig grej som ser ut som hästbetsel.
Madsens favorit-date.....

Fy fan vilka äckligt sjuka bilder.
Fy fan vad äckligt sjuk Madsen är.
Nu får jag svårt att sova....
Citera
2018-04-07, 04:40
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Eftersom en polisbil kom till hangaren tror jag att det var efter att KiMs pojkvän hade ringt till dem. Polisen i sin tur ringde S och frågade om hon hört från Madsen. S blev orolig och sprang ner till hangaren och sammanstrålade med KiMs pojkvän. Var det inte kl halv två på natten KiMs pojkvän ringde polisen???
Kvart i två ringde han polisen.
Citera
2018-04-07, 04:47
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Såg det här nu först. Tack men fy fan vad hemskt. Läste även texten som Madsens (fd?) vän skrivit.
Och jag som strax ska sova och så har jag nyss nu kollat på Madsens idol, porraktrisen Sasha, som han så gärna ville betala dyrt för att få utöva lite dominerande sex med. T.o.m åka till USA för sin önske-dominans-sex-dröm. Förmodligen skulle hon då vara utstyrd som på bilderna i spoilern. Diverse plågsamma tortyrredskap i ansiktet och på kroppen. Fastlåst med kedjor, remmar, bakbunden. Läder, remmar och metall i hennes ansikte som någon jävla mask som håller fixerar hennes mun i öppet läge.
Helt undergiven, fastbunden, tvångsöppnad mun med någon äcklig grej som ser ut som hästbetsel.
Madsens favorit-date.....

Fy fan vilka äckligt sjuka bilder.
Fy fan vad äckligt sjuk Madsen är.
Nu får jag svårt att sova....
Ja, det är inte fritt att man funderar hur det är ställt när man ser vissa bilder oavsett samtycke.
En månad innan mordet beskriver PM dessa BDSM drömmar.

“Jeg tror, han har haft en eller anden passion for Sasha Grey og dominans, i hvert fald, hvis man ser, hvad hun har lavet – så er det i hvert fald noget med dominans og mange mænd, så det må jeg gå ud fra.. Ja, det må være derfor.”
Citera
2018-04-07, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Kvart i två ringde han polisen.
Jag vill också minnas att det var kl 02 på natten KiMs pojkvän och S sprang på varandra vid hangaren.
S ville inte att KiMs pojkvän skulle fråga mer om Nautilus. Alltså var hon rädd. Verkar troligt att polis ringt till henne. Poisbil kom ju till hangaren. Då verkade S förvånad över att KiM var med PM,berättade pojkvännen. Han hade ju redan upplyst henne om den saken. (?)

PMs försvarsadvokat ville gärna att S skulle vittna. Eftersom hon inte ville att det S sagt polisen i tidigare förhör skulle stå oemotsagt. Undrar vad S berättat? Det får vi nog aldrig veta nu.
Citera
2018-04-07, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja, det är inte fritt att man funderar hur det är ställt när man ser vissa bilder oavsett samtycke.
En månad innan mordet beskriver PM dessa BDSM drömmar.

“Jeg tror, han har haft en eller anden passion for Sasha Grey og dominans, i hvert fald, hvis man ser, hvad hun har lavet – så er det i hvert fald noget med dominans og mange mænd, så det må jeg gå ud fra.. Ja, det må være derfor.”
Måste säga att du är en fena på att rota och hitta grejer.
Det här berättar en hel del om PMs fantasivärld. KiM hade skador i munnen bakom två tänder.
Det är nog mycket grejer dykarna inte funnit som ligger kvar i Köge bukt på botten.
Citera
2018-04-07, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ditte har ju inte ens penisen kvar, så det stämmer inte med den där fantasin om kvinnor med manliga könsorgan. Som dessutom kan vara en feluppfattning från reportern, för det var väldigt konstigt.
Är du så okunnig att du inte förstår att Madsens fantasi handlar om kvinnor med strap on?
Citera
2018-04-07, 04:59
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Är du så okunnig att du inte förstår att Madsens fantasi handlar om kvinnor med strap on?

Ja, detta är inte kunskaper som jag behövt skaffa mig hittills, och det är jag glad för. Har du ett citat från någon mer utförlig liverapportering? Jag har fortfarande inte hunnit läsa annat än BT:s från denna vecka.
Citera
2018-04-07, 05:05
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
Tvivlar på det fetade. Även om man såklart inte kan veta i förhand hur man reagerar på en extrem situation tror jag att man som offer skulle bita till, även om man redan vet att man inte har några överlevnadschanser. Då hade PM haft märken/sår på handen. Så jag tror inte att det är så sannolikt att han skulle stoppat in handen. PhDSalander har en bra teori:
Du har säkert rätt och PhDSalander har en mycket mer trovärdig version.
Det jag skrev var efter att jag tittat på bilden av Madsens idol, porraktrisen Sasha som där hade munnen öppen och fixerad i det läget med något tortyrtillbehör som påminde om ett hästbetsel. Var metall, läderremar osv. Tänkte då att kanske Madsen fixerat Kims mun öppen på liknande sätt, d.v.s så att hon inte alls kan röra käkarna och inte heller bitas. En grotesk tanke bara av den groteska bilden.
Ska nog skippa sådana Madsen-favorit-bilder i fortsättningen, bäst för hälsan.
Att han istället använt bältet som #PhDSalander skrev låter helt logiskt, också med tanke på de skador Kim hade i munnen. Att bältets spänne skulle ha skavt och gett skador på tandkött och tänder låter rimligt. Av vad jag kan minnas sa väl också rättsläkaren något om att det syntes som märken efter något på halsen (el ansiktet?), som av ett skärp.
Citera
2018-04-07, 05:23
Medlem
develis avatar
Citat:
Fast nu hade ju K en sambo, och det har inte sagts något om att de hade öppet förhållande. Då undviker man väl situationer som kan leda till otrohet?
Citat:
Vi kan inte diskutera detta här i tråden för att det är OT. Om du letar rätt på en tråd där det diskuteras och skickar mig länken, så kan jag prata om det med dig där.

Angående Kims SMS till pojkvännen, så kan det ha varit för att manipulera och lugna honom. Hon insåg kanske själv att hon verkat extatisk när hon kom tillbaka från mötet med Madsen...
Lägg ner dina extremt långsökta insinuationer om det nu inte ska diskuteras. Att du är full av beundran gällande PM gör inte att andra per automatik blir kåt på äcklet.
Kim arbetar och är glad över att i sista minuten få den sista pusselbiten dvs intervju - utan den kan inte artikeln bli klar öht om rymdkapplöpningen.
Senast redigerad av develi 2018-04-07 kl. 05:26.
Citera
2018-04-07, 05:28
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Det är som att PM tänker väldigt pragmatiskt. Om bara hennes anhöriga aldrig får veta hur kvalfylld hennes död var, så är det ingen skada skedd. Samtidigt som han naturligtvis inte vill ta ansvar för ett mord såklart. Men jag tror faktiskt att han tänker så avtrubbat. -Det de inte vet lider de inte av.
PM är ju en reflekterande person men det är nog så pragmatiskt/primitivt han tänker tyvärr.

Jag kan inte hålla med att PM skulle brytt sig det minsta om Kims anhöriga och därför styckat henne. Det var bara för att dölja brottet så långt det nu gick enligt hans uppfattning. Han har absolut ingen omtanke om de anhöriga.

Det är så jag har uppfattat hur enpsykopat/sexualsadist fungerar iaf efter att ha läst vad många kunniga generöst delat med sig av här i tråden.
Citera
2018-04-07, 05:37
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Har funderat lite (som vanligt). Tänker på munkavel, plastpåsar, liggande på golvet, masker etc.
Lägger ut lite detaljer:

1 Varför nån slags munkavel?

2 liggande på golvet?

3 "Anvende" Kim mask? (plastpåsar?)

4 Gopro kameran?

Någon som ser vart jag vil?

1. Gagball, se Remarks citat på mitt inlägg. Finns förklarat på wiki eller liknande. Jag tror att han slängde den i sjön. Fast jag vet inte, men om han hade lagt den i någon av påsarna så hade ju motivet genast blivit känt/tydligt. Den gången lyckades han tänka.

2. Madsen låg på knä framför kim, hon var bunden mot upprätt. Han hade redan torterat henne och blod hade flutit. Han fick därför blod på knäna då han använde skruvmejslen.

3. Det tror jag inte. Se min förklaring till varför där fanns spår i den yttre plastpåsen.

4. Mycket möjligt. Har en sådan ett minneskort?
Citera
2018-04-07, 05:44
Medlem
develis avatar
Citat:
Måste säga att du är en fena på att rota och hitta grejer.
Det här berättar en hel del om PMs fantasivärld. KiM hade skador i munnen bakom två tänder.
Det är nog mycket grejer dykarna inte funnit som ligger kvar i Köge bukt på botten.
Slog mig nu att det hittades en piska i hangaren - påtal om BDSM material:

"På det siste spørsmålet fra aktor, svarte han bekreftende på at han en gang for flere år siden fant en pisk på verkstedet til Madsen." live vg.no
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in