Citat:
Ursprungligen postat av
magiciadehex
Jag har redan fått några svar när jag undrade över dennes normaliserande av hans äckelfilmer. Stämmer rätt bra med en del av det du skrev.
Här t.ex:
Det är nog en inte för ovanlig reaktion att man inte vill direkt vill tro det mest fasansfulla scenariot, en naturlig skyddsmekanism.
Sedan finns det dom som säger "Mer! Mer!" för att dom går igång på skräck och abnormala existenser.
En del växer upp med barbiedockor andra med
Charles Manson docka även om det är ovanligt.
Det är givetvis en pervers tidsålder och slår flera gånger om det fria sexuella uttrycket i 30talets Berlin.
Idag med internet så kan vi få allt visuellt framdukat, brottsligheten via nätet är vår moderna tids största hot.
Ett gäng hackers kan nog hacka sig in i någon av de mindre utvecklade kärnvapensbunkrarna och fyra iväg missiler om dom vill.
Visst, sedan är väl det de mest extrema, en massa våld och brott sker bakom det mesta av porren.
Madsen är inte ensam, därför tycker jag det är viktigt också att hitta psykopater i samhället.
Dom finns överallt och är kvinnor liksom män, långt från dom flesta sysslar med brott, dom sitter i maktpositioner i samhället.
Det är bara okänsliga psykopater som kan låta våra pensionärer lida som dom gör medan man kastar guldregn över män som flytt ifrån sina kvinnor och barn?!
(Det var inte äns tio procent kvinnor (10%) som kommer som flyktingar hit??!?.
Så rensa ut psykopaterna i makten så ser vi vad det blir kvar.
För sådana som Peter Madsen sitter och styr över era huvuden medans ni onanerar till Fredrik och Filip och tjejerna på tv 2 (SVT).
"Det är mycket vägglös under täcket på det gamla kungariket"