https://www.dr.dk/nyheder/indland/video-amatoerastronaut-goer-klar-til-rumfart-i-raketcentrifuge#!/
Kollade på mitt favvisklipp med Madsen igen. Det går inte att tro att den här glade, trevlige, entusiastiske, "oskyldige" (för jag jag får en bild av barnslig oskuld när han och hans fru pussar varandra) har gjort det som han nu åtalats för. Jag kan inte tro det.
Kan ni andra verkligen få ihop de två bilderna..?
En annan tanke: sexualsadism har genom tiderna varit något som rika, lättjefulla, dekadenta män (och några få kvinnor) sysslat med. Själva ledan har drivit dem. När det inte räcker med det otal kvinnor de har tillgång till längre i egenskap av fursten, borgherren, patronen etc. - så går de över till ynglingar. När ynglingarna inte ger någon kick länge, blir det kanske småpojkar... eller sadomasochism. SM, homosexualitet, pedofili med flera perversioner, har hårt arbetande män aldrig sysslat med! Så detta stämmer inte heller med M, som arbetade 14 timmar om dygnet, och dessutom med något som han var entusiastisk inför. Varför skulle det inte räcka? Varför skulle han behöva sjuka sexuella kickar dessutom..?
Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Du stod lågt i kurs innan. En SD:are som du, som dessutom ser ner på människor som drabbats av dyslexi och ADHD- och du raljerar över dom. Med tanke på alla dina inlägg här så anser jag dig själv WT, så även du hade säkert hittat nån polare bland dem du räknar upp ovan.
Nu inse jag vad du är för något. Det tackar jag för, och kräks.
Fast jag raljerade inte med folk som har ADHD och dyslexi. Jag konstaterar fakta. Det finns tre ting som nästan alla interner som sitter för våldsbrott, narkotikabrott, grövre tillgreppsbrott o.s.v. har gemensamt: a) de har dyslexi, b) de har ADHD, c) de har vuxit upp utan sin biologiske far. Inget av detta stämmer på M, och han kommer att ha absolut noll gemensamt med sina fängelsekamrater. Dessa tre ting är något som skolan och samhället måste bli bättre på att känna igen tidigt, och stötta de barnen (vanligen pojkar). Om man inte får tala om riskfaktorer för brottslighet, så kan vi ju inte heller få tag i ungarna innan de växer upp till brottslingar. Eller håller du inte med..?
Citat:
Ursprungligen postat av
bl-gr-n
Hur gick det med samkörningen av PMs DNA och andra svenska mordoffer i november?
Blev det inga träffar?
Var Kim Wall PMs första offer eller har en längre karriär av att plåga och mörda kvinnor?
Det blev inga träffar. Jag tvivlar starkt på att han gjort ett liknande brott förr, för då hade han vetat hur mycket blod och kladd det blir, och varit bättre förberedd. OM han har gjort det här, så tror jag att han själv överrumplades av hur svårt det blev att städa efter.