2017-08-10, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
En rökutvecklare slängdes, korrekt. Så nästa gång en afghan tas med tafserier så ska han köras ut i skogen och misshandlas? Är det korrekt logik enligt dig?
Jag står på NU:s sida, det är allt jag har att säga.....
Citera
2017-08-10, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Jag ser inte varför NU skulle ljuga om detta och har det hänt så hoppas jag det finns någon form av bevis så de skyldiga poliserna får kicken. Sånt här får inte förekomma inom svensk poliskår.

Nej, finns ingen anledning. Vittne finns och skadorna är tydligen dokumenterade. Sen kommer det säkerligen aldrig att tas upp i vårt politiserade rättsväsende.
Citera
2017-08-10, 13:59
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Nej, finns ingen anledning. Vittne finns och skadorna är tydligen dokumenterade. Sen kommer det säkerligen aldrig att tas upp i vårt politiserade rättsväsende.

Även namnen på de 3 utkommenderade poliserna bör finnas.
Skulle inte förvåna mig det minsta om detta har hänt, det är något jag och många andra varnat för med att stoppa in svartskallar i Poliskåren, svartskallar är de mest korrupta människor vi har här i landet, det finns en grupp som är mer korrupt och det är muslimska svartskallar. På delad tredjeplats kommer sjupartister.

Att en muslimpolis skyddar sina egna muslimbröder mot infidels är inte direkt oväntat.

Ska bli spännande att få namn på dessa tre snutar, finns säkert mer på dessa.
Kanske är den snuten som jag såg en gång som tvingade in ett helt gäng med svartskallar på en Stureplanskrog trots att både krogens personal och ordningsvakterna sa att det inte är någon bra idé, en timma senare så var det fullt gängslagsmål och det hade givetvis startats av den korrupta arabsnutens bruuushor.

Har även sett svartskalle snutar enbart gripa svenskar i slagsmål startade av svartskallar.
Korrupta som faan dessa bruna snutar.
Citera
2017-08-10, 14:03
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Jag ser inte varför NU skulle ljuga om detta och har det hänt så hoppas jag det finns någon form av bevis så de skyldiga poliserna får kicken. Sånt här får inte förekomma inom svensk poliskår.

Nej, det är med troligtvis en sann historia utan skarvning, jag har bekanta som åkt på däng för betydligt mindre. Troligtvis inser ansvarig chef att det troligtvis ligger en hel del bakom detta påstående men lär aldrig gå till botten med det, än mindre åklagare. Väljer du att arbeta med statens våldsmonopol i ryggen är inte direkt civilkurage i obekväma situationer din paradgren.

Det är dags för svenne att inse att svensk "polis" inte längre är deras vänner utan är fullständigt lojala mot makten. Ju snabbare svenne inser detta desto bättre.

I takt med rekryteringen som skall spegla det nya Sverige ökar kommer vi få se betydligt mer av denna varan. Försök undvika "poliser" med enbart utrikesbakgrund då deras lojalitet ligger främst hos den egna gruppen.

Samtidigt är detta beteende oerhört korkat då du skapar dig än mer fiender som främst drivs av en ideologisk övertygelse.

Kan någon luska fram vem som har varit ansvarigt befäl för dessa? Det vore intressant att höra vad han har att säga om detta.
Senast redigerad av 0.999... 2017-08-10 kl. 14:05.
Citera
2017-08-10, 15:09
Medlem
Tjoflos avatar
Svårt att ta sådant på allvar om det inte finns något bevis. Numera kan en knuff anses vara så kränkande att vare sig höger eller vänster anses sig blivit grovt misshandlad. Om det nu är sant, då finns det väl utrymme att någon aktivist plockar polisen när denne är ledig, eftersom de anser sig vara i krig.
Citera
2017-08-10, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Svårt att ta sådant på allvar om det inte finns något bevis. Numera kan en knuff anses vara så kränkande att vare sig höger eller vänster anses sig blivit grovt misshandlad. Om det nu är sant, då finns det väl utrymme att någon aktivist plockar polisen när denne är ledig, eftersom de anser sig vara i krig.

Skadorna är dokumenterade, sen vart det leder får vi se. Att NU skulle misshandla en ledig polis kan du glömma.
Citera
2017-08-10, 15:54
Medlem
Sheen999s avatar
Snutarna agerar efter politikernas intressen så detta vore väl inte förvånande om det visade sig vara sant, det är helt fritt fram för grisar att göra vad som helst mot etniska svenskar med nationalistiska åsikter.

Många snutar är dessutom otroligt maktgalna då väldigt många människor inte kan hantera makt särskilt bra samt många som har lågt självförtroende får en rejäl powertrip när dom får makt så tippar på att detta är sant, kan ha fel men oavsett står jag fast vid det jag skrivit.
Senast redigerad av Sheen999 2017-08-10 kl. 16:01.
Citera
2017-08-10, 16:03
Avstängd
konstapels avatar
Dagen är snart slut så NU får väl ta och lägga upp bildmaterial om de verkligen har det om man ska tro på något ur den här historien.
Citera
2017-08-10, 16:14
Medlem
Sooks avatar
Sånt här ska man tro på men allt annat är ljug och fake? Hehe

Att polisen avlägsnar folk från platser och kör iväg med dom är väl inte direkt ovanligt. Helt omöjligt är det väl inte att denne juvel till invånare inte riktigt gillade idén. Han ville ju slå på barnen så han gjorde motstånd. Då fick han lite tillbaka.

Personligen tycker jag dom kunnat slå honom lite hårdare men det är ju bara ja, avskräde till folk.
Citera
2017-08-10, 16:17
Medlem
Varulvs avatar
Sånt här har tyvärr hänt andra demonstranter förr från båda "sidor" så det skulle inte förvåna mig om det hänt, och har det hänt ska givetvis ansvariga poliser bli åtalade för det.

Jag kan hata NU hur mycket jag vill, men polisen ska agera utifrån lagen och inte efter egna intressen.
Citera
2017-08-10, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Dagen är snart slut så NU får väl ta och lägga upp bildmaterial om de verkligen har det om man ska tro på något ur den här historien.

NU har säkert lust att outa medlemmen...

Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Sånt här ska man tro på men allt annat är ljug och fake? Hehe

Att polisen avlägsnar folk från platser och kör iväg med dom är väl inte direkt ovanligt. Helt omöjligt är det väl inte att denne juvel till invånare inte riktigt gillade idén. Han ville ju slå på barnen så han gjorde motstånd. Då fick han lite tillbaka.

Personligen tycker jag dom kunnat slå honom lite hårdare men det är ju bara ja, avskräde till folk.

Bra då hoppas vi att du håller med om att stökiga blattar förtjänar stryk av ordningsmakten.
Citera
2017-08-10, 16:28
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
NU har säkert lust att outa medlemmen...

NU skriver själva att bildmaterial kommer att läggas upp som du säkert hade sett om du faktiskt läst texten men än så länge är det dåligt med det.

Citat:
När vi får tillgång till vårt filmmaterial kommer bild på nämnda poliser att presenteras.

http://nordiskungdom.com/pressmeddelande-nordisk-ungdom-anmaler-polisen-efter-allvarlig-misshandel-av-aktivist/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in