Citat:
Ursprungligen postat av
Luftgevar
Varför super du så mycket? Är du en sk. nolifer?
Skit du i det! Denna tråden handlar om människor som ägnar sitt liv åt drickande och deras magproblem.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bloodybiff
Käka Dimor, finns på apoteket!
Det var ett rätt bra tips, men knappast något som lönar sig i längden. Jordnötterna som någon nömnde var visserligen rätt bra också...
Jag klarar diarérna men det jobbiga är ju blödningarna i röven.
Det har ju genom åren lett till olika tekniker vid torkning. Allt från extra mjukt papper till speciella tvättsvampar. Den bästa är ju i mitt tycke att rengöra sig i duschen men det är inte alltid man kan duscha röven. Speciellt inte om man är ute.
Det finns ju även flera andra mindre smärtsamma sätt att rengöra sig utan att det ska bli slakthus inne på toan.
Ni får gärna fylla på med mer sätt att klara magen lite bättre! Bra tips hittils!
Citat:
Ursprungligen postat av
Vobbler
Inget ovanligt att alkisar skiter ner titt som tätt. Ofta nyper det till i tarmen direkt och då är det bråttom. Jag har krökat mycket i mina dar, men min mage har pallat med det. Däremot jobbade jag ihop ett tag med en nersupen stackare med kass mage och det var intressant. En gång hoppade han ut vid ett rödljus och satte sig och sket mitt i korsningen. Helt jävla bisarr upplevelse.
Det vettefan, jag vet inte många som skitit ner sig...