Det är så att jag ville bekräfta mitt betalkort i paypal. Det står att det kommer ett kod till mitt kontoutradg. Vad är ett kontoutradg, har letat nu efter kodet i en timme..
Det är så att jag ville bekräfta mitt betalkort i paypal. Det står att det kommer ett kod till mitt kontoutradg. Vad är ett kontoutradg, har letat nu efter kodet i en timme..
Som Arne säger, en lista över transaktioner och datum.
Detta finner du på din bank. Har du internetbank går det snabbt och smidigt att se detta, bara logga in på banken och kolla på det konto du valt att använda, annars får du traska ner till bankkontoret och be dem ge dig en papperskopia av ditt kontoutdrag.
Som Arne säger, en lista över transaktioner och datum.
Detta finner du på din bank. Har du internetbank går det snabbt och smidigt att se detta, bara logga in på banken och kolla på det konto du valt att använda, annars får du traska ner till bankkontoret och be dem ge dig en papperskopia av ditt kontoutdrag.
Jag glömde ta upp det i mitt förra inlägg, det jag undrar om det kostar att överföra pengar från paypal konto till swedbank och dessutom vill jag veta hur man gör det.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!