• 4
  • 5
2017-08-12, 19:29
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
I Stockholm med omnejd är det tydligt. Det förtar nästan körglädjen när man inte längre känner att man kan lita på att folk kan reglerna (t ex högerregeln, slököra i omkörningsfil, etc). Orsaken är naturligtvis att individer som lärt sig "köra bil" i annat land blir fler. Kulturkrock som kan leda till en rent fysisk krock.

Sant, det går inte köra i Sthlm längre, jag försöker köra utanför stan med Porschen men det är fan mig bilar överallt nu för tiden, finns inga bra ställen verkligen köra längre i den här hålan.

Sen det värsta är alla jävlar som börjat köra extremt långsamt i samhällen, helt enkelt för mycket svennisar som har fått råd köpa bil på kredit under högkonjunkturen.
Citera
2017-08-12, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Det är unga som du som är största problemet om du inte visste det, tack för att har orsakat att min premie kostar skit mycket.

PAJAS!

Jag har aldrig krockat eller ställt till med oreda i trafiken, har 18 år med bil och några till på motorcykel!

Har aldrig nyttjat min försäkring!

IDIOT!
Citera
2017-08-13, 20:41
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Sant, det går inte köra i Sthlm längre, jag försöker köra utanför stan med Porschen men det är fan mig bilar överallt nu för tiden, finns inga bra ställen verkligen köra längre i den här hålan.

Sen det värsta är alla jävlar som börjat köra extremt långsamt i samhällen, helt enkelt för mycket svennisar som har fått råd köpa bil på kredit under högkonjunkturen.
Är du seriös med den kommentaren?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in