• 1
  • 2
2017-08-08, 00:30
Medlem
YesMaskindisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightfall1980
Hej

Världen som den ser ut idag fullt av människor som lever meningslösa liv/folk som tror dom har talang för något och måste skämma ut sig i talang och idol för att känna sig värdiga/ människor som håller på med youtube och videobloggar är bara värdelösa människor för mig som jag hoppas tar sina liv för eller senare. Jag är 27 år och har alltid varit en mörk person. Lyssnar på DSBM/ Black metal knappt något annat eftersom glad och positiv musik inte tilltalar mig. Jag älskar att läsa nyheterna om dagen och läsa om folk som har tagit sina liv och död och förgörelse i världen. Är jag normal eller finns det folk som jag som hatar dagens samhälle och bara vill supa ner mig?

Ta tag i ditt liv och gör något du kan vara stolt över så kommer du inte bry dig lika mycket om vad andra människor gör. Du är helt normal btw. Det bästa du kan göra är att jobba på att bli mer nöjd med tillvaron, här får du vara lite kreativ.
Citera
2017-08-08, 05:58
Medlem
AdFontess avatar
Så du vill att individer tar livet av sig för att "du hatar samhället"?

Borde det inte vara tvärtom. För att du hatar samhället, borde du se till att varje individ (inkl. dig) bevaras och INTE offras?

Att offra andra individer för att man hatar samhället, är i slutändan kontraproduktivt.
Alla kommer vi en dag att dö (det är oundvikligt), så alla bör leva livet, man har ingenting att förlora om man gör det.
Citera
2017-08-10, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nightfall1980
Hej

Världen som den ser ut idag fullt av människor som lever meningslösa liv/folk som tror dom har talang för något och måste skämma ut sig i talang och idol för att känna sig värdiga/ människor som håller på med youtube och videobloggar är bara värdelösa människor för mig som jag hoppas tar sina liv för eller senare. Jag är 27 år och har alltid varit en mörk person. Lyssnar på DSBM/ Black metal knappt något annat eftersom glad och positiv musik inte tilltalar mig. Jag älskar att läsa nyheterna om dagen och läsa om folk som har tagit sina liv och död och förgörelse i världen. Är jag normal eller finns det folk som jag som hatar dagens samhälle och bara vill supa ner mig?

Själv försöker jag sålla bort skiten och hitta guldkornen i mänskligheten, föreslår att du gör detsamma. Alla är inte skithögar.

Har försökt anamma någon sorts generell vördnad för andra människor i nationalismen, men de flesta är ju av samma skrot och korn där också. Bry dig om de du bryr dig om och låt alla andra fara åt helvete.
Citera
2017-08-12, 22:25
Medlem
Jordens befolkning reduceras inom kort så tänk inte på det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in