2017-08-08, 22:52
Medlem
Bra initiativ måste jag säga!

Någon nämde tidigare att vissa "NU" medlemmar (om det nu är dessa) inte såg så unga ut
med skägg och allt, men i fämförelse med "barnen" som sittstrejkar
måste vi väll i.af kunna enas om att de flesta av skäggbarnen är mycket äldre.
Vet inte hur just NU:s regler ser ut kring hur gamla de får vara är. MEN

Det här ÄR sverige, och svenska ungdommar är just dom som kan göra skillnad.
Kanske inte alltid kortsigtigt får önskvärd effekt, men folk får upp ögonen kring vad som
sker, och sakta men säkert förstår lite bättre kring hur det ligger till...
Utvecklingen går frammåt!
"Känner mig stolt idag"
Citera
2017-08-08, 22:53
Medlem
Stor-Hakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RawAssNigga
Jävla pajasar asså. Vad fan ska det här hjälpa? Tror inte medlemmarna i NMR ens har ett sammanlagt IQ på över 70. Nu kommer det förmodligen slösas pengar på polisskydd åt dessa afghaner. Jävla idioter.
Jaha, och vad har NMR med det här att göra, pappskalle!?

De här hjältarna är från Nordisk Ungdom (NU).
Citera
2017-08-08, 22:53
Medlem
-DaRude-s avatar
Lika nyfiken på hur Nordisk Ungdom tänkte, är jag på det kvinnliga parti afghanerna och hazarerna fått med sig. Är det inte rätt skrattretande att hela tiden låtsas som det regnar? Jag har sett bilderna och några av "ungdomarna" där är minst 35-40 år. Minst. Frågan är om det finns något strejkbarn under 20 år.
Citera
2017-08-08, 22:57
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Titta på våra svenska kvinnor som är där och de som kommenterar på deras sida. Låt dem stå till svars för hur de vill ha landet. Hjälp dem inte när de ropar på hjälp, de vill ha det osäkert, låt dem få det så.

Liten klick kvinnor. Majoritet är det sådana som både får pengar och sex för att ta hand om dessa unga män. Att de bryr sig så mycket om dessa "barn" handlar om dessa två saker. Inte ens vänsterkvinnor tror jag riktigt är med på tåget längre om att dessa +25 åriga afghaner ska få stanna och sedan som ensamkommande barn dra hit hela stora släkten inkl egna barn...
Citera
2017-08-08, 22:58
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niracave
Det står i AB att tre personer skadades och fick åka ambulans?

Sluta läsa Aftonbladet Här är en film. Svenskarna står bara och skriker, det är allt.

https://www.facebook.com/rogersallesahl/videos/1866107243708591/
Citera
2017-08-08, 22:58
Medlem
Drozds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Så länge inte svenska folket tar sig i kragen och tar fighten så är vi de stora förlorarna.
Är pk- media och förespråkarna omöjliga att ge motstånd?
JA om vi låter 1- 15 personer stå själva.
Men är vi många hundratusen missnöjda på plats? NEJ!

Om vi vore det vad skall då dessa pk störda människorna göra?
Det är antalet som räknas, ALLTID.

Det hade varit mycket effektivare propagandamässigt sett att låta de här kravmaskinerna till "barn" hålla sin demonstration så Svensson hade fått tillfälle att se deras skäggiga hakor och kunnat dra sina egna slutsatser om "barnens" ålder.

1-0 till pk-media och batikhäxorna, och det på självmål!
Citera
2017-08-08, 22:59
Medlem
Skönt att se folk handla istället för att i internetkriga som en annan. Hatten av.
Citera
2017-08-08, 23:02
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Sluta läsa Aftonbladet Här är en film. Svenskarna står bara och skriker, det är allt.

Och rökbomberna/brandbomberna som media skriver om?
Citera
2017-08-08, 23:03
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet

De kastar något brandfarligt också. Någon kunde fatta eld och dö...
Citera
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Kolla Vice Swedens dokumentär om ensamkommande Reportern besöker vuxna afghaner i ett hem En börjar låtsas gråta kvinnan i familjen som tagit emot honom mot betalning börjar klappa honom på axeln som en bebis och kramar honom Allt inför dokumentären Att hon inte gav honom pellevälling, napp och ett mjukisdjur för att lugna ner sig.

https://youtu.be/qkfiC0vj6Vg (12:38)

Jag har inte sett hela videon när reportern kollar kåt på några män som sjunger små grodorna och hoppar omkring i en gymnastiksal ett komiskt geni har inte kunnat komma på en bättre sketch.

De flesta i videon var närmre trettio år gamla, någon kanske över, till och med - skandalreprtage i den förmenta godhetens namn...
Citera
Medlem
shaktas avatar
Åkte förbi där med bussen tidigare idag vid 18-19 tiden och det såg riktigt för djävligt ut med alla ensamkommande "barn" som såg äldre ut än mig och då är jag en bra bit över 35.
Citera
2017-08-08, 23:04
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Mycket bra gjort av NU
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in