2017-08-08, 22:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Titta på våra svenska kvinnor som är där och de som kommenterar på deras sida. Låt dem stå till svars för hur de vill ha landet. Hjälp dem inte när de ropar på hjälp, de vill ha det osäkert, låt dem få det så.
Jag var faktiskt inne och kikade på den där facebookgruppen och det var jävlarimig nästan bara etniskt svenska kvinnor som kommenterade. Hela sidan var fylld med hjärtan och styrkekramar från kvinnor som hette saker som Linda, Maria och Ann-Louise.

Detta enorma förräderi som den svenska kvinnan har gjort sig skyldig till är i det närmaste ofattbart. När den här mångkultursoppan är utredd är det läge att börja ifrågasätta kvinnors rösträtt.
Citera
2017-08-08, 22:42
Medlem
Jävla pajasar asså. Vad fan ska det här hjälpa? Tror inte medlemmarna i NMR ens har ett sammanlagt IQ på över 70. Nu kommer det förmodligen slösas pengar på polisskydd åt dessa afghaner. Jävla idioter.
Citera
2017-08-08, 22:44
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Skiter fullständigt i om det var NU eller den lokala Bamseklubben osv, våldtäkts hazarerna är inte värda någon sorts sympati.
Citera
2017-08-08, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saccard
Jag var faktiskt inne och kikade på den där facebookgruppen och det var jävlarimig nästan bara etniskt svenska kvinnor som kommenterade. Hela sidan var fylld med hjärtan och styrkekramar från kvinnor som hette saker som Linda, Maria och Ann-Louise.

Detta enorma förräderi som den svenska kvinnan har gjort sig skyldig till är i det närmaste ofattbart. När den här mångkultursoppan är utredd är det läge att börja ifrågasätta kvinnors rösträtt.
Men vi är många kvinnor som är motståndare också och vi skäms å batiktanternas vägnar. De är en skam för det kvinnliga släktet!
Citera
Medlem
Vryzass avatar
Ständigt dessa aktivister runtom i Europa. Har de inte fattat hur man gör motstånd på RIKTIGT? Man ska sitta lugnt i båten, rösta på SD och vänta på att... Nånting kanske ska hända. Så gör man skillnad.
Citera
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RawAssNigga
Jävla pajasar asså. Vad fan ska det här hjälpa? Tror inte medlemmarna i NMR ens har ett sammanlagt IQ på över 70. Nu kommer det förmodligen slösas pengar på polisskydd åt dessa afghaner. Jävla idioter.

Har du några bra förslag på vad vi skall göra?
Vi är ju tysta idioter som medverkar till den här idioterin.

NMR gör tvärtom! Visar de rätta känslorna och agerar därefter.

Vad gör vi gott folk??????
Citera
2017-08-08, 22:46
Medlem
Drozds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Vem gör det annars då utav alla missnöjda svenskar?
Är det inte vi tillsammans som skall medverka till att få det samhället vi vill ha?
Vi medverkar ju istället tvärtom. Låter det vara så här.
Nu börjar jag tröttna ur rejält på det förbannade gnället.
När ska vi ställa oss där vi alla som ogillar det som pågår i vårt land?
Vi borde egentligen vara med dem i stället för emot dem.
De är ju de enda som visar missnöjet som många hundra tusen känner.
Vems är felet?
Jo vi Svenskar. Vad väntar vi på?
Bättre dagar, en person som skall lösa det ÅT oss?
Nu tycker jag att vi skall kämpa för vårt land.
Har gett förslag många gånger på olika slags demonstrationer.
Nappar någon? NEJ!

De här killarna gör det de flesta missnöjda vill göra.
Ge dem ett motstånd. Sätta ner foten och säga som det är: mig lurar du f...n inte. Stick!
Min åsikt i den här förbannat illaluktande sörjan.

Vem tror du vinner propagandamässigt på att NU slänger rökgranater mot fredliga sittdemonstranter?

Citera
2017-08-08, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RawAssNigga
Jag är nyfiken på vad NMR har med detta att göra? Eller du som hånar andra människors IQ har själv svårt att hålla isär olika grupperingar?
Citera
2017-08-08, 22:49
Medlem
Satan vad mer aktiva NU är än NMR.
Dags för NMR att bli aktivare.
Citera
2017-08-08, 22:49
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ett ögonvittne som Dagens Nyheter har pratat med säger att flera personer är skadade och att två personer har brännskador.

Från rökbomb?
Citera
2017-08-08, 22:51
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Vem tror du vinner propagandamässigt på att NU slänger rökgranater mot fredliga sittdemonstranter?

Så länge inte svenska folket tar sig i kragen och tar fighten så är vi de stora förlorarna.
Är pk- media och förespråkarna omöjliga att ge motstånd?
JA om vi låter 1- 15 personer stå själva.
Men är vi många hundratusen missnöjda på plats? NEJ!

Om vi vore det vad skall då dessa pk störda människorna göra?
Det är antalet som räknas, ALLTID.
Senast redigerad av goran744 2017-08-08 kl. 22:53.
Citera
2017-08-08, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Om det stämmer att det är NU måste man än en gång häpna över hur ruttet jävla usla de är på att göra reklam för sin "sak". Utöver att det är riktigt dålig stil att kasta rökgranater mot sittdemonstranter är det ett garanterat sätt att locka fram sympati för "barnen" och antipati mot NU. De är en obetydlig randorganisation och kommer så förbli och de enda som tjänar på deras "aktioner" är massinvandringsförespråkarna.

En sak är helt klar, det var inte någon av de 10-15 st. som stod i gathörnet som kastade någon rökbomb. Titta på salles mobilcam, så får du se.

Lärdomen du ska dra, är att inte ansluta till dåligt underbyggda argument och slutsatser.

OBS! Jag försvarar inte NU's aktion, lika lite som jag försvarar den patetiska "sittstrejken" ( antagligen arrangerad av vänsterslödder, men det är bara en spekulation). Vad vi såg, var nog två riktiga looser-gäng, som båda är marginella i vårt samhälle.
Senast redigerad av Whyback 2017-08-08 kl. 22:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in