2017-08-08, 22:29
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Vuxna nazister attackerade barn och skadade flera.

Barn?
Jag hoppas att du är ironisk.
Citera
2017-08-08, 22:31
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Äcklig demonstration utav de oönskade afghanerna och deras apologeter! Mer sådan aktioner är önskvärt... Obs! Ingen uppmaning, bara en stilla önskan!
Citera
2017-08-08, 22:32
Medlem
Badios avatar
Någon Nazist uttalar sig för svt om attacken:
Citat:
Nazir är en av de ungdomar som deltagit i sittstrejken på Mynttorget i Gamla Stan.

– Vi satt på marken och allt var lugnt då en grupp på 20 till 30 personer plötsligt kom springande och attackerade oss med rökbomber, säger Nazir till SVT Nyheter.

– Jag såg tre personer skadas, det var väldigt mycket rök. En av pojkarna bara låg på marken och skrek. Några blev påtrampade.

Hur känns det nu?

– Jag är jättechockad. Vi har inte gjort någon illa. Varför gör de så här?
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/strejkande-ensamkommande-attackerade
Citera
2017-08-08, 22:33
Medlem
Raktinyllets avatar
Var på plats, några svenska ungdomar skrek lite saker åt en stor grupp vuxna afghaner. Var inte speciellt dramatiskt.
Citera
2017-08-08, 22:33
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marskeof
Bra gjort!

Har känslan av att en majoritet av den svenska befolkningen stödjer denna aktion.

Blir sugen att börja stödja NU ekonomiskt.
Du tror att gemene Svensk vill se odemokratiska våldshandlingar mot stillasittande demonstranter? Nej jag har svårt att se att gemene Svensk gått och blivit tokfascist på senare dar.
Citera
2017-08-08, 22:35
Medlem
Det här visar bara att det är livsfarligt för dessa barn med hormonrubbningar att stanna här i Sverige. Trygga och lugna Kabul med massa gött rökopium är mer lämpligt för barnen. Skicka med ett fång nallar och sätt på en Kalle Anka-film på planet så håller de sig nog lugna.
Citera
2017-08-08, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Du tror att gemene Svensk vill se odemokratiska våldshandlingar mot stillasittande demonstranter? Nej jag har svårt att se att gemene Svensk gått och blivit tokfascist på senare dar.

Det tror jag. Inte gemene, men majoriteten vill se dessa avskum borta. De uppehåller sig olagligt på svensk mark. Pedagogpinne är det enda dom bör smaka.
Citera
2017-08-08, 22:37
Medlem
Tjoflos avatar
Titta på våra svenska kvinnor som är där och de som kommenterar på deras sida. Låt dem stå till svars för hur de vill ha landet. Hjälp dem inte när de ropar på hjälp, de vill ha det osäkert, låt dem få det så.
Citera
2017-08-08, 22:37
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Om det stämmer att det är NU måste man än en gång häpna över hur ruttet jävla usla de är på att göra reklam för sin "sak". Utöver att det är riktigt dålig stil att kasta rökgranater mot sittdemonstranter är det ett garanterat sätt att locka fram sympati för "barnen" och antipati mot NU. De är ett obetydligt randparti och kommer så förbli och de enda som tjänar på deras "aktioner" är massinvandringsförespråkarna.
Vem gör det annars då utav alla missnöjda svenskar?
Är det inte vi tillsammans som skall medverka till att få det samhället vi vill ha?
Vi medverkar ju istället tvärtom. Låter det vara så här.
Nu börjar jag tröttna ur rejält på det förbannade gnället.
När ska vi ställa oss där vi alla som ogillar det som pågår i vårt land?
Vi borde egentligen vara med dem i stället för emot dem.
De är ju de enda som visar missnöjet som många hundra tusen känner.
Vems är felet?
Jo det svenska folkets. Vad väntar vi på?
Bättre dagar, en person som skall lösa det ÅT oss?
Nu tycker jag att vi skall kämpa för vårt land.
Har gett förslag många gånger på olika slags demonstrationer.
Nappar någon? NEJ!

De här killarna gör det de flesta missnöjda vill göra.
Ge dem ett motstånd. Sätta ner foten och säga som det är: mig lurar du f...n inte. Stick!
Min åsikt i den här förbannat illaluktande sörjan.
Senast redigerad av goran744 2017-08-08 kl. 22:43.
Citera
2017-08-08, 22:38
Medlem
Jag hade ingen aning om hur många överkåta pedofilkärringar det finns i Sverige. Nu vet jag och det är exakt samma hyndor som åkte till Gambia och knullade sönder dom torra fittläpparna.
Citera
2017-08-08, 22:39
Medlem
ForzaLeons avatar
Har polisen gjort sitt jobb och anhållit dessa "barn" som ska deporteras?

De borde ha lärt sig vad som kan hända efter IKEA Västerås men tydligen inte............

Borde finnas en och annan bland de som är där också som begår brottslig handling
genom att gömma dessa. Bara att anhålla dessa med och varför inte låta dem följa
med "barnen" till sina respektive hemländer.

Hur är det med dem som maskerar sig under denna tillställning är detta ok?

Nej det daltas för mycket sätt in högvakten och bajonett på sen rensa området a´la Ådalen.
Citera
2017-08-08, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Var på plats, några svenska ungdomar skrek lite saker åt en stor grupp vuxna afghaner. Var inte speciellt dramatiskt.
Det står i AB att tre personer skadades och fick åka ambulans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in