Citat:
Ursprungligen postat av
AutDisceAutDiscede
De är inte demonstarnter, de är samhällsomstörtare - terrorister om du så vill. De har självklart inte tillstånd för att sitta där x antal dagar i sträck! Dessutom skitar de ner, tar allmänna toaletter i anspråk så att turister och medborgare ej kan nyttja dessa. De sviker Sverige och svärtar ned medborgarna och landet innan de ens fått PUT! De är avarter som fortast möjligt skall återbördas till bergen och/eller deras öknar...
Vad är detta för överraskningar? Dina vänner från AFA, månne?! Kärringar, precis som du!
De sitter ner i en ring. Samhällsomstörtare?
De afganer jag träffar på har mer jobb än nazzen som slår barn.
Jag tar ju hellre en person som skräpar ner än nån som brukar våld mot andra individer.
Allmänna toaletter är just allmänna toaletter. Dit får vem som helst gå. Eller vill du införa "white only?" Du SDare som "jag är inte rasist!"
Turister kan inte bruka toaletten? Sen när pissar en flykting i 24 timmar?
Du har ingen aning om vad du snackar om, men du är full av propaganda och det gör dig dum i huvudet.
Alla människor har rätt att få uttrycka sin bestörtning över att få bli utskickad till döden.
Men du kanske är en sån där cool kille som gärna hade åkt tillbaka mot en säker död.
"Jomen min dotter, det är ok att bli våldtagen, det är dumt att säga ifrån.. in och knulla nu"