2017-08-10, 15:27
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Det ska de göra. Centern vill HA afghanerna Här i landet. Å alla andra partier som VILL ha de Här.
Jag vill inte ha de här.

Jag vill byta ut människor som beter sig som de bräkande fåren och gärna ha duktiga afganer som är villiga att spotta i nävarna och gör rätt för sig.

Dessa nazister jobbar de inte? De lever på bidrag och gnäller på samhället... nä, säger jag... Byt ut slöddret och in med nytt fräsch blod i vårt land.
Inavelsdjuren och byfånarna ska vi befria från det fruktansvärda i att leva i Sverige. De avskyr ju vårt fosterland så mycket att de är villiga att bete sig som idioter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Du uppmanar alltså människor till våld? Manligt.
Ja våld är manligt. Kvinnor kan inte slåss men däremot kan de skälla gallskrik så att öronen spricker på så sätt. Verbal misshandel.
Citera
Medlem
Är dom kvar på Medborgarplatsen? Har inte sett någon artikel om detta. Hoppas det kommer tillräckligt många så svenska folket får se vilken samling av mörka och slemmiga män som protesterar mot lag och ordning. Kanske Kling och Klang kan fånga in några stycken och sända tillbaka omgående.
Citera
2017-08-10, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Bra jobb av NU, blir dom ännu fler som sitter på en Medborgarplats, en massa utlänningar, en del riktiga Vänsterhäxor, provisoriska tält eller regnskydd, vilken "djävla" röra.

Detta skall synas, detta skall visas. Samtidigt skall Migrationsverket och Regeringen hålla tyst. Om NU påverkade att dom flyttade, att dom blev fler, och att det blir nästan permanent, det är utmärkt valarbete.

Säg inte att NU gjorde en dålig insats för Sverige.

Nordisk Ungdom har absolut flyttat fram positionerna senaste veckorna. Bra jobbat.

Sen kan jag inte låta bli att notera att många av afghanerna börjar lägga på sig riktigt ordentligt..vissa ser ju ut som Göran Persson kring mitten av nittiotalet. Små fula snedögda julegrisar...

God mat och ett riktigt bekvämt liv där man hämtas och skjutsas som värsta potentaterna gör att kilona smyger sig på snabbt.
Citera
2017-08-10, 15:30
Medlem
sherms avatar
Citat:
Manligt att sprida falska rykten om att barn är vuxna.
Vem är du ditt könslösa mähä att tala om vad som är manligt och vad som inte är det?
Citera
2017-08-10, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monco
Ja, verkligen fegt att attackera dessa arma små barn. Tur att det finns många svenska kvinnor på plats för eventuellt blöjbyte och vilostund.
kanske en smula orelaterat men vad är det för fyra pucklar batiktanten närmast i bild har på ryggen?
Citera
2017-08-10, 15:31
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Hur var det nu igen? Arbete ger frihet?

Jag håller med om att Sverige aldrig ska utvisa en vettig människa till en säker död. Det är bara det att många av dessa personer ljuger om både ålder och ursprung så lite förståelse för att det finns motsättningar tycker jag att du borde ha.

Jarå Arbeit macht frei.

Jo visst men döm inte människor INNAN de är besvisat att de ljugit eller begått brott.

Personligen ska ingen oavsett om det är 14, 18, 25 år utvisas mot en säker död.
Många ljuger om sin ålder för att då får de gå i skola, vilket de inte fått göra i sitt egna hemland.
De vill utbilda sig och sen göra nytta. Det är det finaste man kan göra.
Jag byter ju hellre ut en afgan som gärna vill göra nytta mot en nazze som inte gått i skolan utan fått sin utbildning på Flashback.

Jag förstår att folk ljuger om sin ålder. Men det är ju bara att kontrollera och sen säga: Nop, du får icke gå i skola, börja jobba eller åk vidare.
Citera
2017-08-10, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Vem är du ditt könslösa mähä att tala om vad som är manligt och vad som inte är det?

Ta reda på fakta inom du smutskastar barnen.

Testa gå en kurs i värdegrund.
Citera
2017-08-10, 15:34
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Djävlar vad du själv gnäller när motdemonstranter står och skränar när Åkesson bräker på en scen.
Då hotas demokratin.

men när nazister beter sig som neandertalare, förlåt... de beter sig inte som, de är ju neandertalare, men men... när de beter sig som as då tycker du det är ok för att göra det obekvämt.
Troligen så får dessa afganer så mycket stöd från så många individer och från världens bästa samhälle så att de känner sig stärka i sin kamp.
Tror det får motsatt effekt faktiskt.

Om nån slår mig i ansiktet så kommer jag ju inte sluta vara jag, utan jag kommer slå tillbaka dock inte genom våld utan på ett mer sofistikerat sätt. Men inte fan blir jag rädd utan tvärtom stärkt i att jag vill krossa skiten ur aset som förnedrade mig.

Troligvist kommer det komma ganska mycket obehagliga överraskningar för de "bräkande fåren" (nazisterna) Det kommer nog bli ganska obekvämt för de.

De är inte demonstarnter, de är samhällsomstörtare - terrorister om du så vill. De har självklart inte tillstånd för att sitta där x antal dagar i sträck! Dessutom skitar de ner, tar allmänna toaletter i anspråk så att turister och medborgare ej kan nyttja dessa. De sviker Sverige och svärtar ned medborgarna och landet innan de ens fått PUT! De är avarter som fortast möjligt skall återbördas till bergen och/eller deras öknar...

Vad är detta för överraskningar? Dina vänner från AFA, månne?! Kärringar, precis som du!
Citera
2017-08-10, 15:34
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Polisen måste väl följa lagen. Ett avslag är inte lika med utvisning. Dom kan överklaga och ansöka flera gånger innan dom till slut får ett utvisningsbeslut.

Ja det är förstås regeringen som bär ansvar för alla brott dom dessa begår när de är kvar här trots avslag. Det är inte sunt att dessa kan överklaga en massa beslut och stanna kvar i landet och i värsta fall begå terrorbrott. Det kostar både pengar och människoliv.
Citera
2017-08-10, 15:37
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Ta reda på fakta inom du smutskastar barnen.

Testa gå en kurs i värdegrund.
Vilka barn? Förmodar du talar om dig själv i plural nu din schizade horunge. Har för övrigt gått flera stycken och pissar er och er jävla värdegrund.
Citera
2017-08-10, 15:37
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Jarå Arbeit macht frei.

Jo visst men döm inte människor INNAN de är besvisat att de ljugit eller begått brott.

Personligen ska ingen oavsett om det är 14, 18, 25 år utvisas mot en säker död.
Många ljuger om sin ålder för att då får de gå i skola, vilket de inte fått göra i sitt egna hemland.
De vill utbilda sig och sen göra nytta. Det är det finaste man kan göra.
Jag byter ju hellre ut en afgan som gärna vill göra nytta mot en nazze som inte gått i skolan utan fått sin utbildning på Flashback.

Jag förstår att folk ljuger om sin ålder. Men det är ju bara att kontrollera och sen säga: Nop, du får icke gå i skola, börja jobba eller åk vidare.
Jag jobbar inte på Migrationsverket så jag kan inte ens döma de här personerna. Men det finns hundratals miljarder nerproppade i hela asylbranschen som faktiskt delvis går till lönerna till de handläggare som de facto dömer dessa personer. Besluten är tagna för många redan. Så varför åker de inte då vidare? De har fått sin asylrätt prövad och domen blev avslag. Detta ska inte kunna diskuteras egentligen, vårt land är fullt av människor utan något att förlora.

Det finaste man kan göra kan aldrig innefatta lögner i min värld men vi har nog ganska skilda moraliska värderingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in