• 2
  • 3
2019-03-21, 01:00
Medlem
Jag skulle söka upp mannen och sedan tortera honom till döds. Jag skulle dock inte vänta tills han kommer ut ur fängelse. Jag skulle med alla medel till hjälp kommit åt honom. Skulle gjort det i ett par steg;

1. Byta namn

2. Utbilda mig så att jag har kompetens nog att få ett arbete som i det fängelse gärningsmannen avtjänar sitt straff.

3. Vid ett obevakat tillfälle mörda mannen. I första hand torteras till döds och i andra hand enbart mörda så snabbt det går, beroende på hur läget ser ut.

4. Jag skulle inte fly, utan skulle helt enkelt överlämna mig till polisen och ta mitt straff. Har han tagit det värdefullaste jag har ifrån mig är det värt sitt straff.
Citera
2019-03-21, 06:16
Medlem
Det verkar mest vara kaxiga snorungar i tråden, för en sund seriös människa är inte så korkad att man kutar runt och mördar en massa folk, gärningsmannens familj, eller random andra utlänningar etc, för att man fått sin dotter mördad.

Men detta är ju Flashback där snorungar med hävdelsebehov försöker visa hur satans tuffa o vuxna de är, men oftast misslyckas totalt och bara visar just vilka snorungar de är....

Hur kan man liksom tro att man skulle vinna något som helst på att själv mörda en drös helt oskyldiga människor....? Vad fan har en gärningsmans brorsdotter, faster, son, fru etc med saken att göra....? De är vanligen redan offer de med i sådana situationer.
Citera
2019-03-22, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Jag skulle bida min tid tills du nästan avtjänat ditt straff, sedan skulle jag skända din familj på precis samma sätt

Så du skulle utsätta andra oskyldiga för samma skit? Det gör dig till en lika dålig människa som han. Hans familj är ju inte rätt personer att hämnas på om man nu ska hämnas. Sjuka jävel , dom kan ju inte rå för att dom är släkt med en idiot. Tänk ett varv till.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in