Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-05, 10:36
  #1
Medlem
Astrorbits avatar
För några eller någon vecka sedan upplevde Sverige sin största kris, med IT skandalen. Precis efter denna skandal har lagt sig så kommer det nyheter att Borg har visat kuken på en tillställning. Det som är intressant är att ingen på festen filmade eller fotade Borg under händelseförloppet.

Hur troligt är det? jag kommer ihåg terrorattacken i Stockholm när folk gick runt med sina telefoner och fotade döda kroppar. Men när Sveriges förra finansminister och en av dom ökändaste ministrarna i Reinfeldt-eran gör bort sig fullständigt så är det ingen som filmar?

Bara jag som tror att denna händelse är påhittad, en false flag.

Frågan är till er, om ni inte kan utveckla denna teori. Är varför man utför en false flag? Och vad är det som gör att Borg ger tillåtelse? är han i samverkan med nuvarande regering? vem var det egentligen som visade kuken? för vi har inga riktiga bevis på att det var Borg, bortsett från han själv har bett om ursäkt och diverse vittnen.

Efter IT skandalen och ljudvarningen i Stockholm, kanske man vill visa att förra regeringen också hade inkompetenta och knäppa personer som regerade Sverige?
Citera
2017-08-05, 10:45
  #2
Medlem
PenetreraMeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrorbit
Hur troligt är det? jag kommer ihåg terrorattacken i Stockholm när folk gick runt med sina telefoner och fotade döda kroppar. Men när Sveriges förra finansminister och en av dom ökändaste ministrarna i Reinfeldt-eran gör bort sig fullständigt så är det ingen som filmar?
Ingen false flag. Att det inte finns film på Kuk-Anders beror väl mest på att det var ett annat klientel på festen än det som sprang omkring och tyckte att sönderslitna 11-åringar är det häftigaste som finns.
Citera
2017-08-05, 11:31
  #3
Medlem
Det är lätt att tro att regeringen eller deras lakejer (Aftonhoran, SVT m.fl.) bara vill flytta fokus!
Citera
2017-08-05, 13:26
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det är lätt att tro att regeringen eller deras lakejer (Aftonhoran, SVT m.fl.) bara vill flytta fokus!
Det kan mycket väl vara så att media med tanke på det stora antalet ljusa tjejer som smakat på mohammedanska kukar bak och fram ,vill flytta fokus på Anders lilla penis som dök upp på bordet där.
Citera
2017-08-05, 13:35
  #5
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Catarina Elmsäter-Svärd (infrastrukturminister) är den som haft ansvaret Hon var snabb med att stötta sin forna kollega Borg efter Borgs vilda helikopterdans Alliansen har skuld i outsourcingen som lede fram till läckan av hemligstämplad information Klart att alliansen tjänar på att fokus bytts.
Citera
2017-08-05, 17:19
  #6
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Jag misstänker att ditt inlägg är false flag som är avsett att sätta igång en konflikt på FlashBack. I själva verket är du en verklighetsförankrad människa och inte en galen konspirationsteoretiker.

Du vill bara få oss att attackera hela konspirationsröreslen med ditt inlägg.
Citera
2017-08-05, 19:35
  #7
Medlem
fluffypuffys avatar
Sakta i backarna nu...

Det sprids ett rykte, inga bevis finns, enbart ett rykte. Dessutom från en tillställning i skiktet som vi andra aldrig får inblick i.
Detta rykte når vida löp Innan AB ursäktar sig på fejjan.

Jag säger inte att TS har rätt, men visst finns det en poäng.
Citera
2017-08-05, 23:30
  #8
Medlem
Sirdaniels avatar
Det verkar osannolikt.
Det hände ju i helgen. Skillnad om det var något som hänt för 5 år sen som man nu valt att släppa.

Sedan tror jag knappast Anders skulle låta sig förnedras inför hela världen. Han vet att han gjort bort sig.
Citera
2017-08-07, 15:17
  #9
Medlem
Jag tror Anders Borg offrar sig för att säkerställa att Annie Lööf blir statsminister 2018 med stöd av sossarna. Att man sänker M ytterligare nu från media stärker Centern per automatik och förhindrar SD något som helst inflytande.
Citera
2017-08-25, 00:15
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrorbit
Bara jag som tror att denna händelse är påhittad, en false flag.


Nej. You are not alone. Verkar mer som ett sätt att flytta fokus ifrån våldtäkterna och ofredandena ifrån invandrarna till "svenskar ofredar också".
Citera
2017-08-25, 00:25
  #11
Medlem
erp.bs avatar
Finns det nånting som inte är en "false flag" enligt er?
Citera
2017-08-27, 04:52
  #12
Medlem
Frihetsministeriets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrorbit
För några eller någon vecka sedan upplevde Sverige sin största kris, med IT skandalen. Precis efter denna skandal har lagt sig så kommer det nyheter att Borg har visat kuken på en tillställning. Det som är intressant är att ingen på festen filmade eller fotade Borg under händelseförloppet.

Hur troligt är det? jag kommer ihåg terrorattacken i Stockholm när folk gick runt med sina telefoner och fotade döda kroppar. Men när Sveriges förra finansminister och en av dom ökändaste ministrarna i Reinfeldt-eran gör bort sig fullständigt så är det ingen som filmar?

Bara jag som tror att denna händelse är påhittad, en false flag.

Frågan är till er, om ni inte kan utveckla denna teori. Är varför man utför en false flag? Och vad är det som gör att Borg ger tillåtelse? är han i samverkan med nuvarande regering? vem var det egentligen som visade kuken? för vi har inga riktiga bevis på att det var Borg, bortsett från han själv har bett om ursäkt och diverse vittnen.

Efter IT skandalen och ljudvarningen i Stockholm, kanske man vill visa att förra regeringen också hade inkompetenta och knäppa personer som regerade Sverige?

Rent teoretiskt är det ju inte omöjligt, men det är så jävla långsökt att de skulle konspirera en false flag i form av att "Jag vet, vi säger att Anders Borg visade kuken på en fest i skärgården så att människor blir påminda om att förra regeringen också var ett skämt". Skulle det vara så att han var i samverkan med den rödgröna regeringen så måste de ju åtminstone ha gett honom en belöning som gör det värt att skämma ut sig själv och bli till åtlöje på detta vis. Skulle snarare kännas mer trovärdigt om det var en false flag i form av att det kom ut något mer "förväntat" och "konventionellt". Fast vem vet, konspiratörerna kanske valde detta eftersom det är så himla oförväntat och okonventionellt och att de helt enkelt bara är kreativa?

Citat:
Ursprungligen postat av EbolaTillAlla
Jag misstänker att ditt inlägg är false flag som är avsett att sätta igång en konflikt på FlashBack. I själva verket är du en verklighetsförankrad människa och inte en galen konspirationsteoretiker.

Du vill bara få oss att attackera hela konspirationsröreslen med ditt inlägg.

Jag misstänker dock att ditt egna inlägg är en false flag som är avsett att att sätta igång en konflikt på FlashBack genom att påstå att TS false flag-anklagelse är en false flag. I själva verket är du en verklighetsförankrad människa och inte en galen konspirationsteoretiker som anklagar TS för att vara en verklighetsförankrad människa och inte en galen konspirationsteoretiker.

https://www.youtube.com/watch?v=j2d6T5G2rrY !!!!!
__________________
Senast redigerad av Frihetsministeriet 2017-08-27 kl. 04:56.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback