2017-09-26, 14:42
Medlem
trumpenskutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggetabowdit
Perfekt tajming mao. Då kan judarna skära halsen av sina ylande getter och bada i blodet i lugn och ro.

Det är mycket provokativt av NMR att demonstrera på en Judisk högtidsdag, att dessutom vilja gå en viss väg där det finns en synagoga är nog i överkant provokativt.
Skära halsen av levande getter är inte lagligt i Sverige, de badar heller inte i blodet.
De firar en högtid med fasta, när fastan är över äter man havregröt och Chimbubröd. Alltså långt ifrån vad du påstår.
Om du har konfirmerat dig, under nattvarden förtärs rituellt små mängder bröd och/eller vin, som på olika sätt anses vara eller representera Jesu Kristi kropp och blod.
Citera
2017-09-26, 14:54
Medlem
Florencedemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Ojdå, du verkar helt förtränga att NMR'are blivit dömda för bombdåd.
Vad har enskilda medlemmars handlingar med partiet i övrigt o göra?
Citera
2017-09-26, 15:02
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Ojdå, du verkar helt förtränga att NMR'are blivit dömda för bombdåd.
Så brukar det inte låta när det handlar om muslimaner. Då är det viktigt att inte generalisera och dra folk över kammar från ert håll. Då kan man inte låta hundratusentals lemlästade offer och tusentals öppet terrorfrustande imamer få färga sin bild av den "fredliga" rörelsen. Men om någon enstaka nationalist gör något oävet någonstans då jävlar är det dags för kollektiv skuldbeläggning...

Citera
2017-09-26, 15:04
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majorapa
Vafan. Jag som lärt mig att nazister är elaka och dumma. Det där håller jag ju med om, betyder det att jag är nazist nu?

Vilken chock, större delen av svenskarna kan vara Nazister.

Citat:
Ursprungligen postat av trumpenskutt
Det är mycket provokativt av NMR att demonstrera på en Judisk högtidsdag, att dessutom vilja gå en viss väg där det finns en synagoga är nog i överkant provokativt.

Jag har för mig att det var Polisen som ändrade färdvägen så att den gick förbi synagogan.
Citera
2017-09-26, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crawly
Jag håller med och känner likadant.

Jag tycker dock det är lysande att etablissemanget nu visar sitt förakt för yttrandefriheten helt öppet; det väcker alltid några sjusovare. Folk måste förstå att vänster-höger, allmänna val och yttrandefrihet bara är tomma ord och rökridåer med syftet att medborgarna ska vara upptagna med annat och inte ska ifrågasätta statens legitimitet.

Så även om jag tycker detta beslut är bra för att belysa det egentliga problemet kan jag inte annat än häpnas över hur de människor som lägger upp strategierna kan behålla sina jobb.

Detta vidriga George Soros-sponsrade Antifa-pack attackerade libertarianer, konservativa och andra förespråkare av yttrandefriheten under en motdemonstration i Boston i augusti.

Vilt påhejade av MSM och deep state.
Citera
2017-09-26, 15:41
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Juristdomare i målet var lagman Anders Hagsgård, medlem i Ruben.
Övriga inblandade genier som ansåg att det var bra för "ordningen och säkerheten" att lägga en demonstration bredvid en fotbollsmatch:
Citat:
I avgörandet har även nämndemännen Leif Håkansson, Suzanne Zetterberg
Jensen och Lars Kopp deltagit.
Föredragande i målet har varit föredragande juristen Lars Elfving
Citat:
Judarna har massvis med högtider där de firar folkmord de utfört på andra folkgrupper, ger sig själva tillstånd att ljuga resten av året och andra typiskt judiska traditioner. NMR tog antagligen ingen hänsyn till att det var en judisk högtid utan valde en passande lördag under hösten. Angående rutten så var det ju polisen som sa att den näst senaste rutten bredvid synagogan var bäst för säkerheten, Motståndsrörelsen ville ursprungligen gå en annan rutt. Så först fuckar polisen upp rutten, sedan tar förvaltningsrätten och fuckar upp polisens rutt genom att korta ner den och snart kommer väl någon ny myndighet komma på att förvaltningsrättens beslut om att det ska hållas tal utanför en fotbollsarena inte funkar heller.
Citat:
Skära halsen av levande getter är inte lagligt i Sverige, de badar heller inte i blodet.
De firar en högtid med fasta, när fastan är över äter man havregröt och Chimbubröd. Alltså långt ifrån vad du påstår.
Om du har konfirmerat dig, under nattvarden förtärs rituellt små mängder bröd och/eller vin, som på olika sätt anses vara eller representera Jesu Kristi kropp och blod.
Nått fuffens verkar det som att judarna tänker ha för sig i synagogan på lördag. Annars hade de väl inte lagt så mycket resurser på att fördriva allmänheten från "deras kvarter".
Citera
2017-09-26, 15:42
Bannlyst
Bonde offer?

Det var mer shysst när vi kunde dra ihop 1100pers 1988. Det kommer bli en fet massaker på lördag.
Jag var skinhuvud för det var fräckt vi hade inga fiender på den tiden och ingen ideolgi men i dag så påverkar man mest så här.
Ärligt slår dom sönder och samman Nmr det snackas om 20 000 mot demonstranter?

Vänta till valdagen 2018 23% på riktigt och fullt rimligt.

Jag vill få bort Löfven och SD är inga blåbär längre.
Citera
2017-09-26, 15:49
Medlem
media säger alltid "nazistiska nordiska motståndsrörelsen" men aldrig "kommunistiska anarkisterna AFA"

hur kommer det sig?

on topic så tycker jag att det vore förträffligt om någon galen kommunist eller blatte gick lös. Så att folket får se vem som är boven i dramat. NMR maskerar sig inte, de stör inte, de sköter sig. Tittar man på blattar och AFA så är de alltid maskerade och ställer till med otyg.

Varför ser inte svensken det? Lyssnar svensken fortfarande på aktuellt? Ibland ger man bara upp alltså.
Citera
2017-09-26, 15:57
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Det-e-dunder
media säger alltid "nazistiska nordiska motståndsrörelsen" men aldrig "kommunistiska anarkisterna AFA"

hur kommer det sig?

on topic så tycker jag att det vore förträffligt om någon galen kommunist eller blatte gick lös. Så att folket får se vem som är boven i dramat. NMR maskerar sig inte, de stör inte, de sköter sig. Tittar man på blattar och AFA så är de alltid maskerade och ställer till med otyg.

Varför ser inte svensken det? Lyssnar svensken fortfarande på aktuellt? Ibland ger man bara upp alltså.

Du vet väl om att median drivs av en vänsterdriven media? NMR's ledare vågare till och med sträcka sig så långt att det är judarna som ligger bakom median.

Afa har klart o tydligt gjort mer skada än någon högerextrem någonsin på modernare tid. Men som sagt, även här så är det vänstermedian som förskönar och blundar för det.
Citera
2017-09-26, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Det-e-dunder

hur kommer det sig?

Media nämner nästan aldrig AFA överhuvudtaget. Det är ju en mycket liten organisation som egentligen bara syns som motdemonstranter när NMR demonstrerar.

NMR förtjänar inte heller så mycket uppmärksamhet som de får. Det är de som får för mycket publicitet, inte AFA som får för lite. Majoriteten av svenskarna känner knappt till någon av dessa organisationer eftersom de är så små och obetydliga.
Citera
2017-09-26, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Vilken klockren DDR-människa hon är Annie Lööf. Hennes sätt att resonera borde egentligen ha försvunnit med Berlinmurens fall. Det måste verkligen vara låga krav för att bli antagen till juristlinjen ifall hon inte ens behärskar Grundlagen. Och aldrig kunde väl Motståndsrörelsens demonstrationsparoll få en bättre inramning än den kraxande neokommunistiska skatan Annie Lööf. Hon är en del av förbrytarmaffian som styr Sverige mot avgrunden.

Annie Lööf var på Bilderbergmötet. Mer behöver nog inte sägas.
Citera
2017-09-26, 16:14
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktigpeter
Det var mer shysst när vi kunde dra ihop 1100pers 1988. Det kommer bli en fet massaker på lördag.
Jag var skinhuvud för det var fräckt vi hade inga fiender på den tiden och ingen ideolgi men i dag så påverkar man mest så här.
Ärligt slår dom sönder och samman Nmr det snackas om 20 000 mot demonstranter?

Vänta till valdagen 2018 23% på riktigt och fullt rimligt.

Jag vill få bort Löfven och SD är inga blåbär längre.

Det är bara delirium om vänstern inbillar sig att de får ihop 20000 motdemonstranter. Däremot kommer det säkert att vara en hel del nyfikna åskådare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in