2008-08-31, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raritet
Du gör allt för att han ska hålla tyst

Nää. Tänkte faktiskt att det där får bli min sista post på ämnet (första faktiskt) ... han får väl säga vad han vill. Jag vet vad som är rätt och får väl bemöta eventuell moderator med personuppgifter, eller vad som krävs, den dagen de undrar över min ålder.

Angående bottning: Det är mest level 3s som blir bannade. Jag vet själv en hel del högre levels som använder scripts regelbundet med goda resultat. Det är frestande men jag vet inte riktigt om jag vill riskera hela min acc :S
Citera
2008-08-31, 18:31
Medlem
darws avatar
vilken värld ska man vara i när man kör pest control för i dom flesta jag prövat är det ingen där.
Citera
2008-08-31, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av darw
vilken värld ska man vara i när man kör pest control för i dom flesta jag prövat är det ingen där.

När du väljer värld står det aktivitet där. Såvida du inte använder SK (vilket du bör göra).

Då är det bara att öppna genom normala RS och kolla vilka världar som är PC. 53 brukar det vara mest folk i.

Så brukar det stå folk och skrika typ "Trade for 90+ PC-world!". Av de får du PC-världar om du har 90 combat.
Citera
2008-08-31, 20:08
Medlem
Kookaburras avatar
Jag har spelat Runescape, samt hjälpt mina vänner med det.
Kom upp i lvl 89, full dragon samt annat skit.

Spelar det inte längre, som nån sa, stoooor noob-censur.

Dock är det svinkul att spela RETRO! samma me habbo
Citera
2008-08-31, 20:48
Medlem
darws avatar
vad är det bästa sättet att föra över pengar / saker till ett annat konto.
Citera
2008-08-31, 20:59
Bannlyst
Citat:
vad är det bästa sättet att föra över pengar / saker till ett annat konto.

BH är väl nästan det enda, tyvärr.
Citera
2008-08-31, 22:44
Medlem
camshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I Svea I
Angående bottning: Det är mest level 3s som blir bannade. Jag vet själv en hel del högre levels som använder scripts regelbundet med goda resultat. Det är frestande men jag vet inte riktigt om jag vill riskera hela min acc :S
Jag körde macroing på min main (lvl 80-88 på den tiden), och jag blev bannad i 10 dagar. Men då hade jag använt programmet runt 4 timmer per dag, så jag får skylla mej själv. Det är väldigt täll att överanvända macro scripts. Det är ju så snabb och lätt xp.

Macroing är bra, men det kan också bli ens egen fälla..
Citera
2008-09-01, 20:16
Medlem
darws avatar
kan jag föra över saker med hjälp utav wilderness ?, ifall jag går ut med en gubbe där med 20m sedan dödar jag han kan jag plocka upp dom då?
Citera
2008-09-02, 10:40
Medlem
darws avatar
hur tusan kommer man till bh ?
Citera
2008-09-02, 18:04
Medlem
Mrfloorballs avatar
Citat:
hur tusan kommer man till bh ?
Bounty Hunter världarna. Sen går du norrut från Varrock rakt ut i Wilderness tills du hittar på det
Citera
2008-09-03, 00:58
Medlem
darws avatar
förlorade cirka 15m när jag skulle föra över saker förut -_-
Citera
2008-09-03, 12:04
Medlem
Pettoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xerber
Är det någon annan som spelar runescape här? Blev bara lite sugen på att veta, spelar själv som en liten dåre med 114 combat och 1580 i total level

Har spelat det för ett tag sedan, tror jag har kvar min gubbe runt lvl 45. Det var rätt kul till en början men man tröttnade...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in