Nää. Tänkte faktiskt att det där får bli min sista post på ämnet (första faktiskt) ... han får väl säga vad han vill. Jag vet vad som är rätt och får väl bemöta eventuell moderator med personuppgifter, eller vad som krävs, den dagen de undrar över min ålder.
Angående bottning: Det är mest level 3s som blir bannade. Jag vet själv en hel del högre levels som använder scripts regelbundet med goda resultat. Det är frestande men jag vet inte riktigt om jag vill riskera hela min acc :S
Angående bottning: Det är mest level 3s som blir bannade. Jag vet själv en hel del högre levels som använder scripts regelbundet med goda resultat. Det är frestande men jag vet inte riktigt om jag vill riskera hela min acc :S
Jag körde macroing på min main (lvl 80-88 på den tiden), och jag blev bannad i 10 dagar. Men då hade jag använt programmet runt 4 timmer per dag, så jag får skylla mej själv. Det är väldigt täll att överanvända macro scripts. Det är ju så snabb och lätt xp.
Macroing är bra, men det kan också bli ens egen fälla..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!