Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-27, 16:54
  #601
Medlem
mackelurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General i götet
Bra att vara snäll mot morsor

jo det är bra att få hjälp med datan!
Citera
2009-01-27, 16:56
  #602
Medlem
mackelurings avatar
Förmodligen nån "kingen" som hackat säger sonen....
Citera
2009-01-27, 17:14
  #603
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sosolid
combat 123 f2p combat 133p2p total 1945

99fletching
99hp
99att
99str
99range
slutat spela LEEV LIVET BARA

Ska det tolkas som någon spegelvänd sarkasm eller? Knappast att du lever livet. 99 range tar sin lilla tid..
Citera
2009-01-27, 17:30
  #604
Medlem
Loggade nyss in med min gubbe som jag säkert inte spelat med på två år.
Synd bara att det verkar ha kommit fasligt lite nya quests Men liiiite sugen blev jag allt på att dra igång igen nu.
Citera
2009-01-27, 17:38
  #605
Medlem
mackelurings avatar
kingen 1125 ska det visst vara. sonen tyckte att han var sååååå snäll för han hjälpte honom med nåt. Och sonen lämnade ut lösenordet... ack så dumt av mej att inte prata om hur viktigt det är att INTE lämna ut lösen till någon hur än snälla de verkar vara...

Någon som kan ta reda på vem kingen 1125 är? Kan ju vara någon kompis till sonen IRL..... Å då djä&%ar....
Citera
2009-01-27, 17:51
  #606
Medlem
Mrfloorballs avatar
Lämnar man ut det så får man tyvärr skylla sig själv.. Och att ta reda på vem som sitter bakom ett namn på runescape går inte tyvärr då man inte anger personuppgifter..
Citera
2009-01-27, 18:00
  #607
Medlem
mackelurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrfloorball
Lämnar man ut det så får man tyvärr skylla sig själv.. Och att ta reda på vem som sitter bakom ett namn på runescape går inte tyvärr då man inte anger personuppgifter..

Jo det är jag mycket medveten om. Sonen däremot uppfattade kingen som snäll... Jaja gjort är gjort och nu är kontot snart borta.... Och jag kan ju säga att jag är glad att sonen blev lurad på sätt och vis. Han lär nog aldrig lämna ut sitt lösen ord. Ever.

Och även om jag som mamma säger att si och så är det... vad fan hjälper det?! Med 2 äldre barn så vet jag att de testar om det är som mamma säger.

(Storsonen 19 år efter sin första krogrunda (som jag innan han gick ut predikat både det ena och andra): "Fan morsan så jävla kul! Blev ju skitkul efter ett par öl...."
Citera
2009-01-27, 18:06
  #608
Medlem
Vad fick du för svar från security då?
Citera
2009-01-27, 18:09
  #609
Medlem
mackelurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perik911
Vad fick du för svar från security då?

åååå.... dröjer några dagar innan vi får svar......
Citera
2009-01-27, 19:38
  #610
Medlem
mackelurings avatar
Vet inte...

... men jag tackar och bockar OM det var någon här som hjälpte oss. Sonen fick tillbaka sitt account (vi bytte lösen) och shit vad mycket guld han hade nu......

(Ungdjävlar utan ansvariga vuxna som spelar dygnet runt.... så nu fick jag vräka ur mej lite...)


TACK TACK!!!!!!
Citera
2009-01-27, 20:36
  #611
Medlem
General i götets avatar
Det var så lite
Citera
2009-01-27, 21:50
  #612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darw
jag kan köpa yew logs utav dig, och non member finns det inget bra sätt att föra över pengar utan member då du använder dig av dragonstone metoden. Fast då kan du endast föra över 2.3m var 4de timma.

Script delen vet jag inte riktigt. Använder bara flaxplockare, och firemaking script samt mining.



och det finns inga som spelar 100% hederligt längre iallafall inte över +100 i cb.

kan du länka dom där bottarna? har inte spelat rs på flera år nu men kan ju bli kul igen om man får lite cash...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback