Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-05, 19:48
  #13
Medlem
Du är kvinna varför skulle du våga konfrontera???

Svårt detdär, blir inte bra hur man än gör!

Ett tips skaffa rätt vänner bekantskaper istället!!
Annars lev som singel så slipper du förstöra människors hjärtan!

Men du kanske söker närhet! Din egoist och hjärtekrossare!!

Va slampan istället och blaza ;D
Citera
2017-08-06, 20:17
  #14
Medlem
Dashades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suigat
Du är kvinna varför skulle du våga konfrontera???

Svårt detdär, blir inte bra hur man än gör!

Ett tips skaffa rätt vänner bekantskaper istället!!
Annars lev som singel så slipper du förstöra människors hjärtan!

Men du kanske söker närhet! Din egoist och hjärtekrossare!!

Va slampan istället och blaza ;D

Är det därför männen dumpar över ansvaret på kvinnan, så att hon får göra grovjobbet och männen kan fortsätta leva i sin hakuna matata bubbla? För i så fall har jag ingen som helst anledning att bry mig om era åsikter om att jag borde vara den som klipper. Fast det redan vart klippt men ingen har sagt nåt, i det här fallet är kontakten utebliven och jag vart den senaste som hört av mig.

Vart är logiken i ditt resonemang hjärtekrossare? Är väl mer att jag visar samma behandling han gett mig tillbaka
Citera
2017-08-06, 23:02
  #15
Medlem
Ihavenonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dashade
Är det därför männen dumpar över ansvaret på kvinnan, så att hon får göra grovjobbet och männen kan fortsätta leva i sin hakuna matata bubbla?
Vilket ansvar? Att dumpa? Nä, det ansvaret ligger hos den som först känner att han/hon vill dumpa. Om det i detta fall är du så ligger ansvaret hos dig, annars inte.

Vilken hakuna matata bubbla? Den som de flesta tjejer verkar leva i?
Citera
2017-08-16, 23:44
  #16
Medlem
Dashades avatar
Ja alltså vad är vitsen att befinna sig i "något som inte verkar leda till något" Är ju för att två individer haft olika avsikter från börja är min tanke. Allt är ju såå rosa tragiskt när man ska smörja varandras Egon att jag hostar lite slem.. . Är du själv fine med det, låta någon du tappat intresset för rinna ut i sanden för att det är obekvämt att vara den vuxna bland två vuxna..
Citera
2017-08-17, 23:25
  #17
Medlem
Ihavenonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dashade
Ja alltså vad är vitsen att befinna sig i "något som inte verkar leda till något" Är ju för att två individer haft olika avsikter från börja är min tanke. Allt är ju såå rosa tragiskt när man ska smörja varandras Egon att jag hostar lite slem.. . Är du själv fine med det, låta någon du tappat intresset för rinna ut i sanden för att det är obekvämt att vara den vuxna bland två vuxna..
Nu vet jag inte om det är mig du menar men eftersom det inte är något annat inlägg mellan mitt senaste och ditt så utgår jag från det.

Angående det jag fetat: Jag har aldrig varit på den sidan i en sån situation men däremot har det funnits många som tydligen tyckt att det varit helt okej att låta saker och ting rinna ut i sanden utan att öppna käften till mig. Personligen behandlar jag motparten i en sån situation som jag själv vill bli behandlad, känner jag att det är något som inte stämmer så säger jag det rakt ut utan omvägar - naturligtvis direkt mellan fyra ögon. Ärligt och rakt är min melodi, dels för att jag tycker att folk förtjänar ärligt och rakt och dels för att jag själv har så jäkla svårt för att tyda saker och ting som inte är det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback