Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-01, 15:50
  #1
Medlem
Någon som testat både dessa eller den sista varianten med reboxetin+ssri och kan dela med sig av sin erfarenhet?
Citera
2017-08-01, 16:43
  #2
Medlem
snowdusts avatar
Men herregud räcker det inte med inlägg nu? Du har ju gjort massor med samma frågor..
Fråga din läkare kanske?? om den tanken har slagit dig
Citera
2017-08-01, 16:54
  #3
Medlem
Jo jag vet det blev som en dubbelpost. Här ville jag bara jämföra NRI preparaten mot varandra, men ska inte posta mer i ämnet. övriga får ursäkta också , mår bara extremt dåligt nu.
Citera
2017-08-01, 17:49
  #4
Medlem
Ninjor1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garderobs.skelett
Jo jag vet det blev som en dubbelpost. Här ville jag bara jämföra NRI preparaten mot varandra, men ska inte posta mer i ämnet. övriga får ursäkta också , mår bara extremt dåligt nu.

Håll ut, försök att få en läkartid genom att ringa din läkare/psykiatricentral så fort som möjligt imorgon.

Det är få som har använt Reboxetin mot ADD eller ADHD i Sverige dock, så det kommer vara svårt att få några kvalitativa svar här - dock så finns det en del som har kombinerat den med en SSRI, mot depression.

Det är ett vedertaget knep mot depression med trötthet och borde inte vara omöjligt att få förskrivet i kombination.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback