Citat:
Ursprungligen postat av
Addhoc
Vad är det för konstig kommentar/fråga av dig? Hon kan ju inte andas ut oavsett om hennes baneman var känd för henne eller helt okänd, eftersom hon är avliden.
Men du kan väl däremot fortsätta hacka tänder efter senaste uppgifterna.
Men lägg av för fan!!! Vad är det för jävla skitstil du kör? Jag hackar inte tänder. Jag ifrågasätter bara varför polisen tyckte att de kunde gå ut med att det inte fanns nån fara för allmänheten när en okänd mördare just haft ihjäl en skolfröken mitt på dan. Menar du på fullaste allvar att personer som dödar fröknar vid återvinningscentraler är helt ofarliga för alla andra och egentligen borde få gå fria? Att de aldrig skulle kunna göra nåt liknande mot nån annan? Har man inget bättre att säga så borde man hålla käften.
Förövrigt så fattar jag inte hur du kan tro att gärningsmannen har nån koppling till offret utifrån vad polisen har sagt. Damen har tagit bilen till återvinningscentralen för att dumpa skräp. Sannolikheten för att nån följt efter henne för att attackera henne där mitt på ljusa dagen är ju naturligtvis minimal. Hon har naturligtvis stött på nån dåre där.
Min kommentar borde förövrigt ett barn ha kunnat förstå. Polisen säger alltså att ingen ville henne illa. Hon är död. Mördad! Förstår du?