2017-08-01, 22:10
Medlem
TS du har för mkt fritid😊
Citera
2017-08-01, 23:38
Medlem
JohnRoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxsuger
Trollar inte och tack så jätte mycket! Ska ta kontakt med polisen först så jag inte förstör någon itredning eller nått!

Kom på hur efterblivet det där lät...
Dom lär inte berätta Jack shit för mig iallafall.

Uppdaterar vad som blivit sagt senare ikv

Gör så! Struntar Polisen i detta så är det bara att säga till hyresvärden (gör gärna detta skriftligt och skicka gärna med ett utdrag från Brottsbalken 6:12 ). Hyresvärden är som sagt skyldig att göra sig av med hyresgästen, annars gör hyresvärden också sig skyldig till koppleri.

Citat:
Ursprungligen postat av Finkan
Om torskar kommer och går och ni ser kvinnorna utanför lägenheten så kan ni vara säkra på att dessa gör det frivilligt. Annars kan ni ju gå och knacka på och kommer någon av kvinnorna att öppna dörren så kan ni ju vara 110% säkra på att dom är där av fri vilja. Som sagt, verkligheten ser lite annorlunda ut än "Lilja 4-ever" och horeriet är otroligt utbrett i Sverige framförallt i storstäderna. Sedan det där med att övriga kvinnor i bygget blir utsatta är ju rena rama påhittet då torskarna är dom som riskerar straff och är dom någorlunda rutinerade (Vilket alla som känner till var bordeller finns är) så kommer dom knappast gå runt till diverse kvinnor i trappen och fråga efter avsugningar.

Det spelar ingen roll om kvinnorna gör det frivilligt eller ej. Det räcker med att främja horornas verksamhet för att dömas för koppleri. Hur som haver så är hyresvärden skyldig att göra sig av med hyresgästen, annars är han lika skyldig till koppleri.
Citera
2017-08-01, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Finkan
Om torskar kommer och går och ni ser kvinnorna utanför lägenheten så kan ni vara säkra på att dessa gör det frivilligt. Annars kan ni ju gå och knacka på och kommer någon av kvinnorna att öppna dörren så kan ni ju vara 110% säkra på att dom är där av fri vilja. Som sagt, verkligheten ser lite annorlunda ut än "Lilja 4-ever" och horeriet är otroligt utbrett i Sverige framförallt i storstäderna. Sedan det där med att övriga kvinnor i bygget blir utsatta är ju rena rama påhittet då torskarna är dom som riskerar straff och är dom någorlunda rutinerade (Vilket alla som känner till var bordeller finns är) så kommer dom knappast gå runt till diverse kvinnor i trappen och fråga efter avsugningar.

Hursom vill man inte ha smutsiga torskar som ränner i ens trappa, torsk.
Citera
2017-08-02, 09:35
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Säger till frugan att jag ska ut å jogga eller vad?

Bjud med frugan naturligtvis eller är du pryd
Citera
2017-08-02, 14:57
Medlem
Ljuva minnen dyker upp.... 19 år och första lägenheten i storstan och grannen var en 30-årig raffig call girl. Jag förstod det när jag hade tvättid efter henne och såg vad som fanns i torkrummet. Det var som en walk-in-sexshop.

Av någon anledning hade hon inte telefon utan knackade på ibland för att kunna ringa (sladd-i-väggen-tiden). Som utbyte fick jag låna hennes bil på helgerna (inget annat...). Min flickvän tyckte det var konstigt att främmande män vinkade glatt åt oss

Men jag slapp äckliga män i trappuppgången, det var hemleverens tror jag.
Citera
2017-08-02, 17:16
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Låter väl småmysigt att ha en bordell i huset. Gärna en bordellmamma också som stryker omkring
Citera
2017-08-02, 20:55
Medlem
Svennehuras avatar
Citat:
Tänker inte vara långrandig, men under maj och juni månad så började min granne att renovera hens lägenhet, sen i juli så flyttade 2 tjejer in i skiten. Efter att dom flyttade in så har det varit ett jävla spring i trappen (18-100 åriga gubbar)
Det springs i trappen 24/7, senast vare en gubbe för 5 minuter sen (01:10) som gömde sig i trapphuset tills jag hade gått in.
Det skumma är att lägenheterna e sjukt lyhörda men vi hör sällan något från dom (förutom när gubbarna springer i trappen.) nu till frågan.

Vad fan ska jag göra? Polisen lär väl inte göra nått? Hyresvärden lär juh bara skicka en varning eller nått.

Ber om ursäkt om den ligger fel

Är tjejerna snygga? Undrar vad de tar för en timme?
Citera
2017-08-02, 22:42
Medlem
Tilteds avatar
Tycker du ska testa med att börja ringa på flera ggr om dagen och be att få låna saker (socker, ägg, verktyg mm). Spela även väldigt jobbig att bli av med och babbla på flera minuter om oväsentligheter. Tänk Ove Sundberg i Solsidan. Allt detta ska givetvis gärna göras när de har kundbesök.

Tror inte det tar mer än 2 veckor innan de flyttar någonstans där de kan jobba ifred...
Citera
2017-08-03, 10:35
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilted
Tycker du ska testa med att börja ringa på flera ggr om dagen och be att få låna saker (socker, ägg, verktyg mm). Spela även väldigt jobbig att bli av med och babbla på flera minuter om oväsentligheter. Tänk Ove Sundberg i Solsidan. Allt detta ska givetvis gärna göras när de har kundbesök.

Tror inte det tar mer än 2 veckor innan de flyttar någonstans där de kan jobba ifred...
Där satt den, så ska en slipsten dras. Ta gärna med sällskapsspel, kaffekorg o korsordstidning så kan du dra ut väldigt länge på besöken.
Citera
2017-08-03, 13:09
Medlem
Citat:
Tänker inte vara långrandig, men under maj och juni månad så började min granne att renovera hens lägenhet, sen i juli så flyttade 2 tjejer in i skiten. Efter att dom flyttade in så har det varit ett jävla spring i trappen (18-100 åriga gubbar)
Det springs i trappen 24/7, senast vare en gubbe för 5 minuter sen (01:10) som gömde sig i trapphuset tills jag hade gått in.
Det skumma är att lägenheterna e sjukt lyhörda men vi hör sällan något från dom (förutom när gubbarna springer i trappen.) nu till frågan.

Vad fan ska jag göra? Polisen lär väl inte göra nått? Hyresvärden lär juh bara skicka en varning eller nått.

Det stämmer sjukt mycket överens med 2 tjejer jag varit i kontakt med som är "sugarbabes" och flyttade in i Juli. De bodde på hotel i väntan på att lägenheten de skulle bo i renoverades. Och de var "nyinflyttade". Men kändes mer som löpande-band-tjejer än sugarbabes. Samt att deras grej verkade vara att locka med trekant åt gubbar och sen försöka avstyra allt till en avsugning. Något som framgick även vid kontakten med dem om man pressade lite på exakt vad de går med på.

Kanske därför det inte låtit så mycket då de inte verkar vilja ha mer sex än så?

Vet du om det varit lugnt sista veckan? De skall ha varit på semester i Spanien när de kontaktade mig igen för någon dag sedan.
Citera
2017-08-03, 13:25
Medlem
Citat:

Hur har det gått? Om du har misstankar så kontakta polisen. Om inte det funkar kontakta hyresvärden/bostadsföreningen.
Citera
2017-08-03, 13:26
Medlem
Katzyns avatar
Haha, renoveringen lär ju ha syftat till att ljudisolera lägenheten/knullrummen så att det inte hörs ut.

Men det där hade jag anmält. En frilansande hora som tog emot någon diskret kund emellanåt hade jag tyckt var fine. Men ett konstant springande av torskar i huset dygnet runt hade inte varit okej. Kriminell verksamhet drar till sig andra typer av stök med. Och jag hade bekymrat mig för att de skulle ta fel lägenhet eller tro att alla unga kvinnor som rör sig i huset kunde tänkas vara till salu. Dessutom tvivlar jag faktiskt på att hororna i huset har schyssta livsvillkor om det är torskar som springer in och ut natt och dag. Kan köpa att det finns folk som vill jobba med det och ta emot upp till någon kund om dagen, men ett antal kunder varje dag? Då är man antingen tvingad eller får en bra dålig share av intäkterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in