Citat:
Ursprungligen postat av
DVD-spelare
Du skriver att du kritar heggen och becknat i flera år. Jag känner igen det från fler som slänger CB. Är becknare sämre på att hålla i pengar generellt?
Vet flera som fått sluta sälja för att de inte längre får krita på 1hg+ då de inte betalat ordentligt.
Ganska många suger på pengar och spenderar så fort de har både becknare och folk med vanligt jobb. Jag personligen har aldrig haft problemet. När jag har dåligt med pengar är det för att jag tjänar in för lite. Vissa knarkar ju upp allt med, men de brukar inse rätt fort att de inte borde beckna.
Iochmed att weed är lagligt här(via klubb) så är det rätt lite vinst på gräs. Jag säljer mest gräs för att jag alltid gjort det och skulle vara pinigt o bara"nej jag har inget" + att jag röker själv.
Inte så att jag måste krita heggen. Mina källor försöker få mig att ta halvkassar rätt ofta men tar lång tid att bli av med om man inte kan slänga heggen snabbt.
De bra pengarna kommer från andra droger eftersom all konkurrens laglig och olaglig pressar priserna rätt bra. Samt att folk är bekväma av sig och köper av den som är närmst eller går till närmsta klubb.
Om jag lyckas slänga mycket MDMA någon helg kan det ge mer vinst än hela månadens gräsförsäljning
Återigen hur det är i Sverige har jag dålig insyn i men iallafall på flashback har jag läst att många köper heggen jävligt dyrt, då blir det ju klart inte mycket vinst och efter hyran är betald måste resten av pengarna vidare.