2017-07-30, 19:52
Medlem
Ja, hur får man in kontanter på ett paypal konto?
Vet att jag kan ha min svenska banks konto kopplat och sätta in kontanter på swedbank.
Men nu får det inte finnas spår av dessa pengar då jag går på soc. Bara småpengar ändå.

Finns det nåt annat bra sätt att få in kontanter till paypal kontot? Köpa sånna där värdekort? Tar paypal imot dom och för pengarna på ditt konto?

Att sätta in på en väns konto och han överför till mitt paypal är inte ett alternativ, då betalningarna är många då och då.

Tacksam för tips!
Citera
2017-07-30, 19:58
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Socialen ser allt
Citera
2017-07-30, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
Socialen ser allt

Hur skulle dem kunna se det när kontot inte är i mitt namn och en random epostadress?
Citera
2017-07-30, 21:03
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodflod
Hur skulle dem kunna se det när kontot inte är i mitt namn och en random epostadress?

Du sa ju själv att det var ditt konto? Om du har ett paypal i annat namn eller uppgifter som inte stämmer överens med verkligheten lär dom frysa kontot.
Citera
2017-07-30, 21:15
Medlem
hipp-hipps avatar
Citat:
Ja, hur får man in kontanter på ett paypal konto?
Vet att jag kan ha min svenska banks konto kopplat och sätta in kontanter på swedbank.
Men nu får det inte finnas spår av dessa pengar då jag går på soc. Bara småpengar ändå.

Finns det nåt annat bra sätt att få in kontanter till paypal kontot? Köpa sånna där värdekort? Tar paypal imot dom och för pengarna på ditt konto?

Att sätta in på en väns konto och han överför till mitt paypal är inte ett alternativ, då betalningarna är många då och då.

Tacksam för tips!

Jag förstår inte vad du vill göra. Varför vill du ha dina pengar på PP?
Citera
2017-07-30, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
Du sa ju själv att det var ditt konto? Om du har ett paypal i annat namn eller uppgifter som inte stämmer överens med verkligheten lär dom frysa kontot.

Ja det är mitt konto. Men att det är ett falskt namn har jag aldrig haft problem med. Haft kontot i många år. Under personuppgifter hittar jag bara adress, mobilnr o epost.
Minns inte om man skrev i personnr vid registrering.
Citera
2017-07-30, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hipp-hipp
Jag förstår inte vad du vill göra. Varför vill du ha dina pengar på PP?

För att gömma dom från soc. Känns liksom värdelöst att arbeta ihop småpengar utan förändrad inkomst per månad.
Och med kontanter kan man inte göra mycket.
Citera
2017-07-30, 23:48
Medlem
Citat:
För att gömma dom från soc. Känns liksom värdelöst att arbeta ihop småpengar utan förändrad inkomst per månad.
måste du lämna kontoutdrag varje månad? men han cashen hemma i madrassen segt men det bästa om du inte har ett konto i nån annans namn som du kan sätta in pengarna på först föräldrar eller liknande.
Citera
2017-07-31, 03:00
Medlem
Glöm PayPal och det finns inte så mycket du kan göra.

Sluta parasitera på svenskarnas skattepengar istället, lata 90-talist!
Citera
2017-07-31, 14:05
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Du kan skaffa ett Paygoo kontantkort eller Neteller istället där man kan sätta in med Paysafecard som finns hos diverse kiosker t.ex 7Eleven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in