Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-01, 20:22
  #13
Avstängd
Demensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinker
Jag blev inte imponerad av testo only i 12 veckor. Kanske mitt gear inte var bra men vad vet jag?
Tänk logiskt. Vad är mest sannolikt att du skiljer dig fysiologiskt eller att den brottslingen (per definition) som blandade dina grejer underdoserade?
Citera
2017-08-02, 01:57
  #14
Medlem
FreeThinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Du får ju gärna berätta om dos per vecka, vilken typ av testo och från vilket lab...
Att testosteron inte skulle vara "ditt gear", finns inte på kartan. Testosteron är kroppens huvudsakliga anabola hormon. Om du inte svarade på testo under 12 veckor så finns det bara två alternativ:
1: Du har legat på mindre till betydligt mindre än 250mg per vecka.
2: Du har tryckt i dig olja som bara innehåller bråkdelen av vad etiketten påstår, alternativt inget alls.
Underdoserat testo är tyvärr vanligare än korrekt innehåll. Många lab har en batch som dom gjort sig ett namn på men efter nåt år när deras råmaterial börjar ta slut så fortsätter dom att prångla ut oljorna som med tiden blir mer och mer innehållslöst.
Och om dina grejer kommer från ett HG lab (dvs "äkta" grejer som är avsedda för apoteksföräljning), så är tyvärr risken än större att det du fått är skräp. Att få tag i äkta apoteksvaror kräver en del kunskap och tur från kundens sida.

Hur som helst så är jag säker på att alla som ligger på äkta testo i doser så låga som 250mg/vecka kommer få resultat som är betydligt bättre än om man skulle köra "ren" under dessa 12 veckor. Inte för att 250mg/vecka kommer orsaka helt superduper-chokerande resultat så kommer det definitivt ändå märkas markant i gymmet. Kanske inte på 6 veckor men absolut efter 12 veckor.
Visst finns det faktorer som SHBG (ett protein som binder testo och gör det "inaktivt"), men att man skulle ha så höga halter SHBG att det helt slår ut effekten av testo lär ju inte vara så troligt. Om man bevisligen har högt SHBG (efter blodprov) så motverkar man detta genom att lägga till 20-40mg Winstrol-tabbar per dag.

Alpha Pharma 500mg ew. Med "mitt gear" menade jag det jag hade tillgång till. Inte att jag personligen skulle svara annorlunda på testo.
Kände mest på strykan i slutet (+15 kg bänk) och återhämtning men inte några markanta fysiologiska förändringar förutom massa vikt som var vätska. Kollade flaskorna på Alpha Pharmas hemsida och där var de legit men det behöver inte betyda så mycket. Punkulorna krympte rätt bra iaf runt vecka 8.
Efter hur alla haussat testo här förväntade jag mig markant mycket mer. Blir fan dbollar o testo nästa gång så det händer något.

Citat:
Ursprungligen postat av Demensen
Tänk logiskt. Vad är mest sannolikt att du skiljer dig fysiologiskt eller att den brottslingen (per definition) som blandade dina grejer underdoserade?

Umm var har ni fått att jag tror jag skiljer mig fysiologiskt? Nämnde endast att mitt gear kanske var underdoserat.
__________________
Senast redigerad av FreeThinker 2017-08-02 kl. 02:01.
Citera
2017-08-02, 08:03
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinker
Alpha Pharma 500mg ew. Med "mitt gear" menade jag det jag hade tillgång till. Inte att jag personligen skulle svara annorlunda på testo.
Kände mest på strykan i slutet (+15 kg bänk) och återhämtning men inte några markanta fysiologiska förändringar förutom massa vikt som var vätska. Kollade flaskorna på Alpha Pharmas hemsida och där var de legit men det behöver inte betyda så mycket. Punkulorna krympte rätt bra iaf runt vecka 8.
Efter hur alla haussat testo här förväntade jag mig markant mycket mer. Blir fan dbollar o testo nästa gång så det händer något.



Umm var har ni fått att jag tror jag skiljer mig fysiologiskt? Nämnde endast att mitt gear kanske var underdoserat.


ditt gear var skit eller så var ditt upplägg skit (kan vara kost, kan vara tränings schema, kan vara att man tränar ''HÅRT'' men egentligen så gör man kanske inte det) kan vara vad som hällst men jag gick upp typ 20 kg på min första testo kur och behöll säkert 15 kg... vikterna ökade extremt mycket och formen såg helt annrolunda ut efter min första kur så nog är testo en mirakel produkt men man måste ju använda det på rätt sätt och se till att man utnyttjar sin fördel till max medans man har den
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback